מדדים ומחקרים

כבוד: כאל זוכה במקום הראשון בתחרות השירות

החברה קיבלה את התואר הודות למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ המתופעל ע״י עובדים חירשים
מערכת ice | 
לוי הלוי (צילום רמי זרנגר)
כאל זכתה במקום הראשון בתחרות השירות של המי״ל בקטגוריית חוויה ושירות לעובד, הודות למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ המתופעל ע״י עובדים חירשים.
החברה הקימה מוקד שירות לקוחות בווטסאפ המתופעל על ידי עובדים כבדי שמיעה וכאמור, קטפה את המקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחווית הלקוח הגדולה בישראל של המרכז הישראלי לניהול.

בדברי ההסבר של החברה נכתב: "בשוק תחרותי ודינאמי הצלחת החברה תלויה ביכולתה להתאים את עצמה ואתה פתרונות שהיא מעמידה ללקוחותיה. רף הציפיות של לקוחותינו איתגר אותנו והוביל למהלך חדשני ושונה. במקביל, אתגרי הגיוס הובילו אותנו לחפש כיוונים חדשים ולחשיבה על פתרונות יצירתיים לקידום מטרות החברה. בכדי להתמודד עם אתגרים אלו, בשנת 2022 שמנו לעצמנו למטרה, לגייס עובדים חרשים וכבדי שמיעה למצבת נציגי השירות ולבסס תשתית מקצועית, אנושית ויציבה במערך השירות״.
לוי הלוי מנכ״ל כאל: ״אנחנו חיים בעידן בו הדבר הקבוע היחיד הוא השינוי, פועלים בסביבה מודרנית ודינמית המשתנה ללא הרף ובמהירות. השתנות צרכי הלקוחות ונותני השירות הם אתגרים שרק ילכו ויתגברו. אנחנו בכאל בוחרים לראות בהם הזדמנות ומשקיעים בנושאים אלו משאבים ומאמצים גדולים".
"אחד מהשינויים האלה הוא שילוב עובדים כבדי שמיעה במוקד WhatsApp שלנו. אני גאה שבשנה שהייתה לא פשוטה, הצלחנו להוביל מהלך שלא רק שיש לו אימפקט עסקי על החברה, אלא יש בו ערך חברתי משמעותי ואמיתי. המהלך מאפשר ללקוחותינו לקבל מענה מהיר בערוץ הוואטסאפ ומאפשר לנו לשלב כבדי שמיעה כעובדים מן המניין״.
הילית אזרי, מנהלת מערך השירות של כאל: ״אני מתרגשת וגאה להיות חלק מחברה ערכית, לא שיפוטית, מתפתחת, פורצת גבולות, מסייעת, יוזמת שרואה ומקשיבה לעובדים שלה. עושה את כל מה שביכולתה ומעבר, כדי לעמוד במשימה שלקחה על עצמה לשלב חרשים וכבדי שמיעה במוקדי השירות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה