כסף וצרכנות

מגיפת הסגירות נמשכת: המסעדה התל אביבית האגדית נסגרת

מסעדת טנדורי תעבור למיקום חדש ליד חוף הים, כאשר במקום המסעדה ייפתח במקום סניף של לולולמון
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
40 שנה אחרי שנפתחה טנדורי, נסגרת המסעדה המיתולוגית בכיכר דיזינגוף ובמקומה פותחים רינה ו-וינוד פושקרנה ובנם קונאל את טנדורי החדשה בלוקיישן מהפנט מול הים. בתפריט החדש מסע קולינרי ברחבי המזרח – ארוחות בוקר אסייאתיות, צהריים מרחבי הודו, תפריט ערב עם קארי הודי, ביריאני ריחני ובר עם קוקטיילים בהשראת הודו.
כשמאחוריה היסטוריה שכוללת ראשי ממשלות, שגרירים, סלבריטאים ועוד, רינה ו-וינוד פושקרנה, מי שהכירו לישראל את המטבח ההודי האותנטי נפרדים מהלוקיישן הוותיק בכיכר דיזינגוף. כעת, יחד עם בנם קונאל, הם פותחים את: TANDOORI Lands End.

TANDOORI Lands End – המקום בו נגמרת היבשה ומתחיל הים, המשקיפה על הטיילת בחופי תל אביב, היא מסעדה הודית אותנטית עם נגיעות מודרניות שתיקח את הסועדים למסע קולינרי במזרח הרחוק עם תפריט שעובר דרך כל שעות היום.
בשעות הבוקר (08:30-11:00) המקום יציע מנות בוקר ב-Hoppers (קעריות העשויות אורז), בהשראת ארוחות הבוקר האסייאתיות שמוגשת במלון הבוטיק (Casamija) של סרינה בתה של רינה, בסרי לנקה. פושקרנה חזרה מהמלון בסרי לנקה, שם למדה את מטבח הבוקר ושילבה אותו עם זכרונות הילדות והבוקר הישראלי. בין המנות הופר מקושקשת בורג'י, ביצה מקושקשת עם עגבניות, צ'ילי ירוק, בצל ועשבי תיבול טריים, פראטה, לחם מחבת שטוח מקמח מלא במילויים משתנים (פרחי כרובית, תפו"א מתובלים, פאניר) ועוד.
לצד מנות הבוקר יוגשו בלנדים מיוחדים ומובחרים של קפה, תה וצ'אי מסאלה שמגיעים גם הם מהודו וסרי לנקה.
תפריט הצהריים של TANDOORI Lands End ידלג בין Bowls בניחוחות הודיים ולאנץ' ספיישל נוספים כמו טלה קימה מטר, סלופי ג'ו בסגנון הודי עם אפונה, קבב נאנוויץ', קבב טלה בתיבול מסאלה תבלינים, בלחם נאן,  ועוד.
החל משעות השקיעה התפריט ימשיך להתרחב ויעבור דרך תפריט בר וקוקטיילים מסורתיים בעבודת יד, ועד למנות האהובות מטנדורי המיתולוגית - מתאבנים, מנות טנדורי, קארי אזורי אותנטי, ביריאני ריחניים ועוד.
כל תפריטי המסעדה יציעו מגוון רחב של מנות ללא גלוטן וטבעוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה