כסף וצרכנות

המסעדה האהובה בתל אביב נסגרת ב-8.6: מה הסיבה להחלטה?

אחרי מאבק של חודשים נגד העבודות בכביש שחסמו את הרחוב ממנו מגיעים למסעדת 'שאראק' התל אביבית, הבעלים והשפים מאור זגורי ורוסלן אוסוב הודיעו כי הם סוגרים עוד השבוע, למעשה יום חמישי הקרוב יהיה יום הפעילות האחרון של המסעדה
מערכת ice |  2
מסעדות נסגרות (צילום shutterstock, vecteezy)
אחרי שנודע כי המסעדה התל אביבית "קוקו במבינו" שהקים השף טום אביב תיסגר אחרי חמש וחצי שנים, עוד מוסד קולינרי תל אביבי סוגר הדלתות. הפעם מדובר במסעדת דגים יהודה ברחוב בן יהודה 120, 'שאראק/.
אחרי מאבק של חודשים נגד העבודות בכביש שחסמו את הרחוב ממנו מגיעים למסעדת 'שאראק' התל אביבית, הבעלים והשפים מאור זגורי ורוסלן אוסוב הודיעו כי הם סוגרים עוד השבוע, למעשה יום חמישי הקרוב יהיה יום הפעילות האחרון של המסעדה.
השניים הודיעו ללקוחות כי: "לאחר לבטים רבים, החלטנו לסגור את השאראק! זה הזמן להגיע ולהנות מהאוכל הטעים והצוות הנפלא. המסעדה תהיה פתוחה עד ה-8.6. שמחנו לארח אתכם ומקווים שנפגש שוב בקרוב".

בעשור האחרון נסגרו לא מעט בתי קפה ומסעדות בתל־אביב לטובת התחדשות עירונית. בין המקומות אפשר למנות את מסעדת קופי-בר של רותי ברודו ברחוב יד חרוצים; מסעדת הלב הרחב בכרם התימנים; מסעדת ברבוניה הגדולה ברחוב בן יהודה; מסעדת מאמאיה בבן יהודה; קונדיטוריה אלברט בשוק לוינסקי; וגם מסעדת הסינית האדומה ברחוב דיזנגוף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסעדה אהובה?? חחח מי שמע? (ל"ת)
    סועד 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא כשר , לא באים יש שינוי בהתנהגות הצרכנים
    קים און ג'_ונג 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שימו לב מה קורה , בעבר כשהייתי עורך פגישה בשרונה מרקט לדוגמא , לא היה מקום כשר למעט בית קפה אחד או עוד איזה מקום טרנדי . היום , כל המקום כשר ברובו למעט 2 , 3
    סגור