כסף וצרכנות

עדן בן זקן נכנסת לעסקי המזון? בעלה פותח עסק חדש

רגע אחרי לידת בתם, שוקי ביטון, בעלה של הזמרת שרק חגגה אמש יום הולדת 29, עתיד לפתוח פיצרייה שכונתית בראשון לציון שתיקרא, שוקיל'ה"

כפיר אדר |  3
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
רגע אחרי לידת בתם התינוקת עמנואל, שוקי ביטון, בעלה של הזמרת האהובה עדן בן זקן, שרק חגגה אמש (חמישי) יום הולדת 29, עתיד לפתוח פיצרייה שכונתית בראשון לציון שתיקרא, שוקיל'ה", כך פורסם רשמית ב-TMI.
רק לאחרונה פורסם כי בן זקן, רכשה בית בדובאי בסכום המוערך ב-4 מיליון שקלים. בן זקן עומדת ליהנות מנכס שנראה כמו ריזורט יווני וצופה על נוף פסטורלי שניבט מהחלון, רק שהוא נמצא בדובאי. הפרויקט בו רכשה את הנכס קיבל את השם המחייב מיקונוס, כמו האי היווני. 
עם בעלה שוקי, בן זקן רכשה בית בפרויקט בבנייה עצמית שנמצא בפרברי דובאי, באזור יוקרתי במיוחד שיכול גם להביא אליו לא מעט שמות נוצצים שעשויים להשקיע גם בבית חדש.
אז מה מקבלים עבור מיליון הדולר שהושקעו שם? בן זקן תהיה הבעלים של בית עם שתי קומות וארבעה חדרי שינה, גינה קטנה וירוקה, מקום לחניית רכבים ואפילו מרפסת שמש בקומה השנייה שצופה על שאר הבתים בפרויקט היוקרתי. 
מתברר שזו הייתה הסיבה האמיתית לביקור של עדן בן זקן עם בעלה שוקי ובנם הבכור מישל לפני כחודש בנסיכות, עוד בטרם לידת בתם הקטנה. העסקה מגיעה אחרי שסיפרה על הפנטהאוזים שרכשה כהשקעה ונמצאים בראשון לציון ובתל־אביב.
כזכור, בריאיון לרז שכניק ב"ידיעות אחרונות" בחודש שעבר התייחסה בן זקן להשקעות הנדל"ן שלה ואמרה כי רכשה שני פנטהאוזים בתל־אביב וראשון לציון. ומה עוד? "עכשיו אני נכנסת כפרזנטורית ושותפה לקמפיין תכשיטים של חברה בשם אקו דיימונדס. גם אעצב קולקציה משלי".
‏עדן פינס בירכה את חברתה הטובה על העסקה: "1. לבריאות וחמסה, 2. איזה כיף אשה מצליחנית, 3. דירת 4 חדרים מעופשת בתא עולה יותר! מברוק יאחתי שתקני גם את הריזורט ממול".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה קישקוש !!!!! (ל"ת)
    איתי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שוקי ביטון
    יוספה 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי טוב חנות ירקות כמו אליעזר שדה.
    סגור
  • 1.
    עדן בן זקן
    ויקי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעלה פתח עסק . ומה?וף????? ישנם עוד עסקים שנפתחים למה לא לפרסם גם אותםלפרסם גם אותם
    סגור