כסף וצרכנות

בשורה לבני הגיל השלישי בצפון: החנות שמתרחבת לחיפה

גודלייף, המציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, מוסיפה להתרחב ומקימה סניף חדש בקניון 'חוצות המפרץ' בחיפה
מערכת ice | 
סניף גודלייף (צילום מנחם עוז)
גודלייף, המציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, מוסיפה להתרחב ומקימה סניף חדש בקניון 'חוצות המפרץ' בחיפה בהשקעה של 2 מיליון שקל. הסניף החדש, המצטרף לסניפים הקיימים  בראשל"צ, ירושלים ,נתניה וברמת גן, נפתח ברחוב החורשת 10 במתחם 'חוצות המפרץ' בחיפה הסניף החדש, ומתפרס על פני שטח עצום של 500 מ"ר.
גודלייף הוקמה ב-2021 מתוך רצון להנגיש לבני הגיל שהשלישי את כל המוצרים והשירותים שיסייעו להם לשמור על איכות החיים במקום אחד ובהתאמה אישית. כעת פותחת הרשת את סניפה החמישי  במטרופולין הגדול ביותר בצפון הארץ, עם חלל מונגש ונח, לאחר שלאחרונה השיקה את סניף רמת גן במרכז הארץ. גם הסניף החדש יציג את כל המוצרים, כל הפתרונות וכל מה שיכול לסייע לבני הגיל השלישי להנות מחיים עצמאיים ונוחים.
 
בין היתר ניתן יהיה למצוא בסניף החדש עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית בדגש על מניעת נפילות, קולנועיות מתקדמות, כורסאות מיוחדות לקימה קלה, ציוד רפואי ועזרי יום-יום – והכל במטרה לאפשר לכל אדם לנהל שגרת חיים נוחה ואיכותית ככל שניתן – גם בגיל השלישי, ולהפוך את הבית לנגיש יותר וקל יותר לתפעול.
גם מהסניף החדש ניתן יהיה לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ, לקבל ייעוץ מקצועי בכל המחלקות וכן מוקד ששירות טלפוני ואינטרנטי לייעול הקשר עם הלקוחות ו/או בני משפחותיהם.
ניצן שקל, מנכ"ל גודלייף: "מאז הקמת גודלייף אנחנו רואים מגמת עלייה בקרב אוכלוסיית האזרחים הוותיקים המעוניינים לרכוש מוצרים איכותיים שיקלו על חיי היומיום שלהם. אנו ממשיכים להתרחב בפריסה ארצית, על מנת לתת מענה לכמה שיותר לקוחות מקהל היעד שלנו, ושמחים על האפשרות לספק עבורם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת, כדי לעזור להם לשמר ולשפר את העצמאות האישית שלהם ואת איכות חייהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה