כסף וצרכנות

סודהסטרים: "חסכנו שימוש ב-5 מיליארד בקבוקי פלסטיק ב-2022"

יום כדור הארץ יצוין בשבת הקרובה וסודהסטרים משיקה היום (רביעי) קמפיין עולמי בו היא מכריזה על חיסכון בשימוש  של 5 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים וכל זה רק בשנת 2022
מערכת ice | 
סודהסטרים (צילום shutterstock, pixabay)
סודהסטרים, חברת המים המוגזים המובילה בעולם, משיקה היום (רביעי), לרגל יום כדור הארץ שיצוין ב-22.4.23, קמפיין עולמי ומכריזה: "חסכנו שימוש ב-5 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים במהלך 2022". הקמפיין יעלה בדיגיטל ובערוצי הסושיאל של המותג בקריאה להצטרף לצרכנים שכבר חוסכים, ולהמשיך ליצור את השינוי ולסייע במאבק להפחתת פסולת בקבוקי פלסטיק חד פעמיים.
החיסכון של 5 מיליארד בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים התאפשר בזכות הצרכנים הרבים שהשתמשו בסודהסטרים בשנת 2022 ועברו לצרוך משקאות בבקבוקים רב פעמיים. כמו כן, החל משנת 2022, עד 25% מחלקי הפלסטיק במכשירים מהדור החדש של סודהסטרים מיוצרים מחומרים ממוחזרים. בנוסף, החברה חסכה 11 טונות של פלסטיק על ידי שימוש חוזר בשקיות ניילון בקווי הייצור שלה והקטינה את פסולת הפלסטיק בתהליכי הייצור ביותר מכ-20% באותה שנה.
מנכ"ל סודהסטרים העולמית, אייל שוחט, מסר: "הצלחנו לחסוך שימוש ביותר מ-5 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים בשנה אחרונה. זהו הישג אדיר, שמממש את החזון של סודהסטרים לשנות את הדרך בה אנשים ברחבי העולם צורכים משקאות מוגזים, על ידי השראה לעשיית טוב יותר. כמו בסלוגן שלנו Push for Better, אנו מעודדים אנשים לעשות בחירות טובות יותר לא רק עבור עצמם, אלא גם עבור כדור הארץ. החברה גם הצליחה לצמצם במהלך 2022 כ-82 טון קרטון ו-21.6 טון נייר במוצרים ובאריזה שלה לייצור מים מוגזים ב-2022".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה