כסף וצרכנות

מותג חדש נולד: קבוצת באבלס מתרחבת לשוק רהיטי הבית

חברת באבלס מקימה את חברת הבת "באבלס הום", פרי שיתוף פעולה עם חברת מחסני העוגן. תייבא מותגי ריהוט ותמכור אותם בסיטונאות וכן באתר איקומרס חדש
מערכת ice | 
מייסדי באבלס (צילום הדס טייכטל)
חברת באבלס, שמתמחה במותגי ביגוד ואתרי Ecommerce, מתרחבת וחותמת על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ״מחסני העוגן״. במסגרת ההסכם החדש תורחב קבוצת באבלס לשוק הריהוט ותוקם חברת ״באבלס הום״. החברה החדשה תייבא מותגי ריהוט ותמכור אותם בסיטונאות וכן באתר Ecommerce חדש, שיושק בחודשים הקרובים.
קבוצת באבלס תחזיק ב51% ממניות החברה שתוקם. לירן וליאור נפשי, בעלי מחסני העוגן, ישמשו כמנכ״ל וסמנכ״ל (בהתאמה). מחסני העוגן בעלת ניסיון של מעל לעשור בייבוא של רהיטי יוקרה ומכירתם בסיטונאות ובאונליין.

באבלס בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרימיום לילדים (HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland ועוד), ובעלת רשת של 15 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות. החברה השלימה לאחרונה גיוס של כ-10.4 מיליון שקל בבורסה בת״א. בנוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, לבאבלס מגזר פעילות נוסף תחת השם "Brand New Commerce" ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרמיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג.
"מדובר בצעד משמעותי נוסף בהתרחבות של קבוצת באבלס", אמר יודי לזר מנכ״ל ומייסד שותף של קבוצת באבלס, "הניסיון, הידע והמערכת שלנו בעולמות ה-Ecommerce יחד עם הניסיון שמביאים עמם לירן וליאור בעולמות הריהוט, יהיה שילוב מנצח שיאפשר לנו להמשיך ולהתרחב גם לשוק הריהוט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה