כסף וצרכנות

המהפכה של בלנדר וקי.אס.פי: 60 תשלומים מחוץ למסגרת האשראי

פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע ב-56 חנויות רשת KSP ברחבי הארץ ובאתר. בכל רכישה של 1000 שקל ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי
מערכת ice |  2
גיל סתיו (צילום סיון פרג)
בלנדר טכנולוגיות פיננסיות ממשיכה להתרחב בתחום ה-Buy Now Pay Later וחתמה על שיתוף פעולה נוסף עם רשת KSP. במסגרת השת"פ, פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע ב-56 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה.
לאחר תקופת פיילוט, החל מהיום יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. בכל רכישה של 1000 שקל ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות blenderPay. הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של בלנדר יודעת לבחון בתוך שניות בודדות את תמהיל העסקה ולאשרה.

היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי, וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה. מדובר בהתרחבות נוספת של blenderPay שצמחה השנה עם כניסה לרשתות גדולות גם בחנויות הפיזיות וגם באונליין. פתרון האונליין של blenderPay ייחודי בענף ומאפשר השלמת רכישה גדולה באופן דיגיטלי פשוט בלחיצת כפתור.
גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "שיתוף הפעולה עם KSP מהווה משמעות רבה לצמיחה של pay blender בענף החשמל והאלקטרוניקה בכלל ובתחום הרכישות אונליין בפרט. מדובר בשחקן חזק עם היקפי סחר גדולים שלא מכבר הוגדר כאמזון הישראלי. אנו נמצאים בימים אלה בהליכים סופיים להקמת המיזם המשותף עם בנק הפועלים לאשראי בנקודות מכירה, פעילות אשר תרחיב משמעותית את הפתרונות של blenderPay לרשתות ובתי עסק נוספים. מדובר בצעד נוסף משמעותי במהפכת ה BNPL במתן מענה לצורך אמיתי של הצרכן הישראלי בבואו לבצע רכישות גדולות תוך כדי שליטה בהוצאות משק הבית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין יותר זול מקיי אס פי
    ציון 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונים הכל באתר שלהם. בעיקר בישום
    סגור
  • 1.
    להזהר מאשראי כמו מאש
    מיכל 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וככה הדוד שלי איבד את הבית שלו... כמה חברות אשראי במקביל ועשרות עסקאות בפריסה עם ריבית עצומה... קנה וקנה ו... הלך הבית..
    סגור