כסף וצרכנות

ליידי גאגא חוטפת תביעת ענק: הבטיחה פרס עצום - ולא עמדה בהתחייבות

אחרי ששני הכלבים של ליידי גאגא נגנבו, היא הציעה פרס בסך חצי מיליון דולר למי שיחזיר אותם, כאשר מי שהחזירה אותם, והייתה מעורבת בשוד, תובעת כעת מיליון וחצי דולא מגאגא אחרי שלא קיבלה את הפרס
מערכת ice | 
ליידי גאגא (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
שני הכלבים של ליידי גאגא, מסוג בולדוג צרפתי, נגנבו לפני שנתיים במהלך שוד שהתרחש בביתה של הזמרת, בו נורה ונפצע באורח קשה גם העוזר של גאגא שהוציא אותם לטיול. כעת, מי שהחזירה את הכלבים לליידי גאגא, תובעת אותה בטענה שהיא הבטיחה פרס על סך חצי מיליון דולר למי שיחזיר לה את הכלבים, אך עד היום היא לא קיבלה את הכסף.
באפריל 2021, חמישה אנשים נעצרו בקשר לשוד, כולל ג'ניפר מקברייד, שבסופו של דבר החזירה את הכלבים. לאחר שמקברייד החזירה אותם, משטרת לוס אנג'לס גילתה שיש לה מערכת יחסים עם אביו של אחד הגברים שנעצרו בגין השוד וחטיפת הכלבים. מקברייד נעצרה בחשד לסיוע לניסיון רצח ובדצמבר 2022 היא הודתה בעובדות אבל לא באשמה בסעיף אחד של קבלת רכוש גנוב. היא נידונה לשנתיים של מאסר על תנאי, כאשר מי שהואשם בניסיון רצח ובשוד, נשפט ל-21 שנות מאסר.
במהלך שנת 2021 דווח כי ליידי גאגא הציעה פרס של חצי מיליון דולר שינתנו למי שיחזיר את הכלבים "מבלי לשאול שאלות". בתביעה החדשה, שפורסמה בסוף השבוע ב-BuzzFeed News, טוענת מקברייד שהיא לא קיבלה את הפרס. בתביעה נכתב כי גאגא "הונתה" את מקברייד "על ידי הבטחה ללא כוונה לבצע".
התביעה טוענת שלמקברייד נגרמו נזקים, כאב וסבל, עוגמת נפש ואובדן הנאה מהחיים כתוצאה מאי קבלת 500,000 הדולרים. קברייד סבורה שהצעת ה"ללא שאלות" של גאגא הוגשה "בכוונה להונות ולעורר את הציבור, למשל התובעת, לסמוך עליה ולפעול לפי ההבטחה האמורה על ידי איתור והחזרת הבולדוגים של ליידי גאגא לידיה". לפי TMZ, מקברייד רוצה כעת יותר מה-500,000 דולר שהובטחו. היא תובעת פיצויים בסך של 1.5 מיליון דולר מגאגא על פרסום הפרס המטעה לכאורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה