ויראלי

חוטף הכלבים של ליידי גאגא נשפט למאסר של 21 שנים בכלא

כשנה לאחר אירוע החטיפה הדרמטי של כלביה, החוטף מורשע בבית המשפט ומקבל גזר דין של 21 שנה בכלא, בעוד ששותפיו מקבלים עד שש שנים בכלא
מערכת ice |  1
ליידי גאגא (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
בחורף 2021 ליידי גאגא, הזמרת האהובה, נדהמה לגלות ששלושת כלביה האהובים, מסוג בולדוג יקר במיוחד, נחטפו מידי הדוגיסיטר שלה. המקרה היה חריג במיוחד היות והחוטף גם ירה במטפל הכלבים, ראיין פישר, שנאלץ אחר כך לעבור ניתוח להסרת חלק מהריאה שלו בבית החולים.
באפריל האחרון התוקף,  ג'יימס הווארד ג'קסון, שוחרר מבית הכלא טרם נשפט, לאחר טעות של המערכת ונאסר שוב באותו החודש לאחר שהובנה הטעות. כעת, בעת סיומו של ההליך המשפטי, בו נכח הנתקף פישר שציין שהאירוע שינה את חייו לגמרי, התוקף קיבל לא פחות מ-21 שנים בכלא.
כזכור, במסגרת המקרה ג'קסון ירא בפישר בחזה וחטף את שלושת כלביה, אשר הוחזרו לאחר מכן לגאגא ללא פגע וזאת לאחר שהציעה ערבות בסך של 500 אלף דולר. תחילה המשטרה הניחה כי החטיפה התרחשה בגלל שווי הכלבים ורק אחר כך התברר כי עיקר החטיפה היה כתוצאה מבעלי הכלבים
ג'קסון לא פעל לבד במעשה חטיפה זה ובמשפט בנו וחברו שניהם הודו באשמת ניסיון חטיפה וישבו ארבע עד שש שנים בכלא. אישה נוספת, אשר החזירה את הכלבים, מואשמת גם היא בסיוע וניסון לרצח אך היא טרם נשפטה.
לאחר שגזר הדין פורסם בארץ הוא גרר באופן לא מפתיע כלל תגובות זועמות, בעיקר על מערכת המשפט הישראלית שמעניקה לפשעים קשים יותר לכאורה מאסר מועט וקצר ביותר, אם בכלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלום
    דפנה 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תתחיל ענישה כזאת בארץ??? מתי אנס שזה יותר גרוע מחוטף כלבים, יקבל עונש ראוי???
    סגור