כסף וצרכנות

מכה נוספת לצרכנים: מחירי הבירה של טמפו יעלו ב-8%

חברת המשקאות טמפו צפויה להודיע על העלאה נוספת במחירי המוצרים שלה. הפעם הבירות, המקומיות והמיובאות, יעלו בשיעור של כ-8% וזאת לאחר העלאה קודמת של מעל ל-5% בעקבות מס האלכוהול
מערכת ice |  1
עליות מחירים גבוהות במוצרי האלכוהול (צילום unsplash, פלאש 90)
חברת ענק נוספת צפויה להודיע בקרוב על העלאת מחירים נוספת עבור הצרכן הישראלי והפעם מדובר בחברת המשקאות המובילה טמפו. על פי ההערכות החברה תודיע על עלייה של עד 8% במחירי הבירות שלה - עלייה שתיכנס לתוקף בעוד כחודש וחצי.
לא מדובר בהעלאה הראשונה של החברה; לפני כשנה היא העלתה ב-10% את מחירי המשקאות החריפים שהיא מייצרת ומשווקת. העלייה הקרובה תהיה תקפה לבירות שהחברה מייצרת בארץ, בהן הייניקן, גולדסטאר ומכבי, אשר יעלו בכ-5%. בנוסף, בירות מיובאות, דוגמת פאולנר ומרפיס, יעלו אף יותר. העלייה מגיעה בעקבות המחירים הגבוהים של חומרי הגלם, דוגמת הזכוכית ומחירי האריזות.
טמפו היא לא היחידה שמעלה מחירים. בתחילת החודש דווח כי חברת הכרם תעלה גם היא מחירים, בשיעור שיגיע לעד כ-17%. כמו כן, בהמשך צפויה העלאה גם בתחום המשקאות המתוקים, וזאת בהתאם לגובה העלייה הצפויה במס הסוכר. כמו כן, החודש החברה אותתה על עלייה במחירים בעקבות עלייה במס האלכוהול לרמה של 5.3%.
העלייה הזו צפויה להשפיע גם על העסקים השונים שמוכרים את המשקאות, ביניהם גם מקומות בילוי כמו ברים ומסעדות, שאינם צפויים לספוג על עצמם את ההתייקרות, אלא לשקף אותה במחירים למבלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קרה?יש רק טמפו???
    יוני 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב"ה יש מבחר גדול של בירה
    סגור