כסף וצרכנות

רשות המסים אחרי הזוכה בפרס הגדול אי פעם: כמה ישלם?

פרס הפאוורבול הגדול בכל הזמנים, שעמד על 2.04 מיליארד דולר ונלקח על ידי מנחש בודד עשה היסטוריה כפרס הגדול ביותר שנלקח אי פעם. אבל כמה מס הוא יצטרך לשלם?
מערכת ice | 
כרטיס להגרלת לוטו (צילום pixabay)
לאחר 40 הגרלות רצופות בהן לא היה מנצח בהגרלת הפאוורבול, הפרס תפח לשיא כל הזמנים עם קופה חדשה בגובה של 2.04 מיליארד דולר, הפרס הגדול בהיסטוריה. השיא הקודם של פאוורבול היה ב-2016, כשהגיע ל-1.58 מיליארד דולר. הוא חולק בין שלושה זוכים בקליפורניה, פלורידה וטנסי.
לאחר עיכוב של כמעט 10 שעות בשל בעיות שמנעו את ההגרלה במועדה המקורי, הקופה טיפסה מפרס של קצת יותר מ-1.9 מיליארד דולר ליותר מ-2 מיליארד דולר. כעת, הזוכים יכולים לבחור לקבל תשלום חד פעמי או קצבה, כאשר הפרס ישולם במשך 30 שנה.

רוב המומחים הפיננסיים מייעצים לזוכים לקחת את הסכום החד פעמי, וזה מה שרוב הזוכים בוחרים לעשות. אם יש זוכה שיבחר באופציה של סכום חד פעמי, הוא יכול לקחת הביתה כ-929.1 מיליון דולר, הפרס הכספי השני בגובהו אי פעם.
הזוכה - או הזוכים - יהיו חייבים 24% ל-IRS במסים פדרליים, ולאחר מכן מסים נוספים כאשר יגישו (זכייה בכסף זה תכניס אותך למדרגת המס הפדרלית העליונה). ואז יש את מיסי המדינה. 14 מדינות אינן גובות מס נוסף על זכיות בלוטו: אלבמה, אלסקה, קליפורניה, דלאוור, פלורידה, הוואי, נבדה, ניו המפשייר, דרום דקוטה, טנסי, טקסס, יוטה, וושינגטון וויומינג. משום שהוא מקליפורניה, הוא נמנע מתשלום מס נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה