כסף וצרכנות

לראשונה: בדיקות חיתום רפואיות מקיפות – בלי לצאת מהבית

החל מהיום: כלל ביטוח ופיננסים בשיתוף פעולה עם חברת MP Check, מאפשרת חיתום רפואי ללקוחות ביטוח חיים בטכנולוגיה רפואית מתקדמת, מבלי לצאת מהבית
מערכת ice | 
משה ארנסט כלל (צילום עידן גרוס)
לראשונה: טכנולוגיה רפואית מתקדמת מאפשרת לבצע בדיקות חיתום רפואי ללקוחות ביטוח חיים – מבלי לצאת מהבית.
כלל ביטוח ופיננסים הכריזה כי החל מהיום היא מובילה מהפכה בענף ביטוח החיים, ומשיקה שיתוף פעולה ייחודי עם חברת MP Check, לביצוע תהליך חיתום בטכנולוגיה רפואית מתקדמת. הבדיקות יבוצעו ללקוחות הרוכשים ביטוח ריסק או ריסק משכנתה, מבלי לצאת מהבית וללא טרחה.

לקוחות המעוניינים לרכוש ביטוח ריסק או ריסק משכנתה, ונדרשים לבצע בדיקות חיתום רפואי במסגרת ההצטרפות לביטוח, לרבות בדיקות ארגומטריה, יוכלו מעתה לבצע אותן בביתם, מבלי שיצטרכו לגשת למכונים חיצוניים. התהליך היעיל והחדשני מקצר משמעותית את הליך הבדיקות.
תיאום הביקור ייעשה מול הלקוח בהתאם לזמן הפנוי לו. תוצאות הבדיקות מתקבלות באופן מיידי, מועברות לכלל ביטוח ופיננסים ותהליך החיתום נסגר תוך זמן קצר.
משה ארנסט, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח בכלל ביטוח ופיננסים: "מדובר במהפכה בתחום הריסק. אם עד היום נדרש הלקוח להגיע למכונים חיצוניים כדי לבצע בדיקות חיתום רפואי, הרי שמעתה מגיעים עד לבית הלקוח בזמן המתאים לו, מבצעים את כל הבדיקות הרפואיות כבר במעמד הביקור, וסוגרים תוך זמן קצר את תהליך החיתום".
ניצן להט, מנכ"ל חברת  MP Check מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הייחודי עם כלל ביטוח ופיננסים. הטכנולוגיה המתקדמת שפותחה מאפשרת תהליך מותאם אישית, באופן דיגיטלי, חוסכת זמן יקר, נותנת מענה אמין בזמן אמת, ובכך משפרת באופן ניכר את שביעות רצון המבוטחים מהתהליך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה