כסף וצרכנות

בשורה לטסים: זו המדינה שפותחת את שעריה אחרי שנתיים

יפן, אחת המדינות האחרונות שנותרו עם איסורי קורונה קפדניים, הודיעה שהיא צפויה להיפתח מחדש לתיירים זרים באופן מלא בחודש הבא. ראש הממשלה פומיו קישידה הודיע ??אתמול שזה צפוי לקרות ב-11 באוקטובר
מערכת ice | 
טיסות (צילום unsplash)
ראש ממשלת יפן פומיו קישידה הודיע ​​אתמול (חמישי) על החדשות המיוחלות לפיהן יפן מתכננת להיפתח מחדש באופן מלא לתיירות זרה ב-11 באוקטובר.
יפן היא אחת המדינות האחרונות שנותרו עם איסורים קפדניים בשל הקורונה והגבלות על תיירות כללית. בעוד שסיורים קבוצתיים מפוקחים ליפן היו זמינים בחודשים האחרונים, ההגבלות על נסיעות הרתיעו אנשים רבים מלהזמין טיולים. 
אם התוכנית להיפתח מחדש במלואה תתקדם, יפן תקבל בברכה תיירים בודדים ותחדש ויתור על ויזה, בין היתר. בהנחה שתקנות ויזה ליפן יחזרו למדיניות שלפני ה-COVID-19, תיירים מארה"ב ומרוב המדינות האחרות יורשו לבקר ביפן לתקופות של עד 90 יום ללא ויזה.
על הנוסעים לשים לב שממשלת יפן עדיין לא סיפקה בפומבי פרטים רשמיים לפתיחה המחודשת. בהתחשב בהכרזות הקודמות על תוכניות להיפתח מחדש לתיירות לא תמיד התגשמו, מומלץ למטיילים להמתין לפרטים ספציפיים מהקונסוליה היפנית לפני הזמנת טיול.
משרד החוץ של יפן, שקובע את דרישות הכניסה, עדיין לא עדכן את דף המידע שלו במידע מעודכן על ויזה, וגם לא אתר הויזה לשגרירות יפן בארה"ב. 
למרות הסרת ההקלות הצפויה, ייתכן שמטיילים יצטרכו לספק הוכחה לחיסון (כולל זריקת דחף) או בדיקת COVID-19 PCR שלילית כדי להיכנס למדינה ללא הסגר, על פי דו"ח Kyodo News שצוטט על ידי ה-Japan Times.
מכסת המבקרים היומיים ביפן, שעלתה לאחרונה מ-20,000 ל-50,000, תוסר גם כן החל מה-11 באוקטובר כדי לאפשר מספר בלתי מוגבל של כניסות זרות, לדברי ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה