כסף וצרכנות
טירוף ב-M&M: זה המוצר שעשה סולד אאוט ב-6 שניות
ענקית השוקולד M&M הוציאה מהדורה מוגבלת בשיתוף עם בורד אייפ של סוכריות עם ציור של קוף בלא פחות מ-100 דולר ליחידה. הצרכנים קפצו על המוצר והוא נמכר תוך 6 שניות בלבד
מי מכם לא אוהב את סוכריות השוקולד הנדירות של M&M? אנשים רבים ממש "מכורים" לשוקולדים הטעימים של המותג, אבל לטירוף המוחלט שחוותה ענקית השוקולד, שנמצאת בבעלותה של חברת מרס, גם היא לא ציפתה מעולם.
M&M השיקה מוצר חדש בשיתוף פעולה ייחודי עם עם בורד אייפ בו היא הוציאה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של סוכריות עם עם דמות של קוף עליהן במחיר של לא פחות מ-100 דולר ליחידה. למרות זאת, המוצר עשה סולד אאוט תוך, שימו לב - 6 שניות בלבד (!).
עוד ב-
כזכור, לאחרונה פורסם סיפור מפחיד כאשר במפעל של מארס, ש-M&M כאמור נמצאת בבעלותה, שני עובדים נפלו לתוך מיכל השוקולד ונתקעו שם. כוחות החילוץ הוזעקו למפעל כדי לשחרר ולחלץ אותם מתוך המכל, כאשר תהליך החילוץ של שני הפועלים היה מורכב מאוד. כוחות הביטחון שנקראו למקום ניקבו חור במכל והשניים שוחררו כשהם במצב טוב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חבל שלט הוציאו מהדורה לאספנים מהשוקולד ששני העוב (ל"ת)צרכן 08/2022/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.למהמיכל 08/2022/25הגב לתגובה זו2 0לפחות הייתם מראים תמונה של הסוכריות עם הקוף. מה הקטע?סגור