כסף וצרכנות

טירוף ב-M&M: זה המוצר שעשה סולד אאוט ב-6 שניות

ענקית השוקולד M&M הוציאה מהדורה מוגבלת בשיתוף עם בורד אייפ של סוכריות עם ציור של קוף בלא פחות מ-100 דולר ליחידה. הצרכנים קפצו על המוצר והוא נמכר תוך 6 שניות בלבד
מערכת ice |  2
סוכריות (צילום Evan Amos)
מי מכם לא אוהב את סוכריות השוקולד הנדירות של M&M? אנשים רבים ממש "מכורים" לשוקולדים הטעימים של המותג, אבל לטירוף המוחלט שחוותה ענקית השוקולד, שנמצאת בבעלותה של חברת מרס, גם היא לא ציפתה מעולם.
M&M השיקה מוצר חדש בשיתוף פעולה ייחודי עם עם בורד אייפ בו היא הוציאה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של סוכריות עם עם דמות של קוף עליהן במחיר של לא פחות מ-100 דולר ליחידה. למרות זאת, המוצר עשה סולד אאוט תוך, שימו לב - 6 שניות בלבד (!).
כזכור, לאחרונה פורסם סיפור מפחיד כאשר במפעל של מארס, ש-M&M כאמור נמצאת בבעלותה, שני עובדים נפלו לתוך מיכל השוקולד ונתקעו שם. כוחות החילוץ הוזעקו למפעל כדי לשחרר ולחלץ אותם מתוך המכל, כאשר תהליך החילוץ של שני הפועלים היה מורכב מאוד. כוחות הביטחון שנקראו למקום ניקבו חור במכל והשניים שוחררו כשהם במצב טוב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שלט הוציאו מהדורה לאספנים מהשוקולד ששני העוב (ל"ת)
    צרכן 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה
    מיכל 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפחות הייתם מראים תמונה של הסוכריות עם הקוף. מה הקטע?
    סגור