כסף וצרכנות

מותג האופנה האהוב פותח חנות דגל לראשונה בישראל

SEESTARZ יוצאות מהאונליין ופותחות חנות דגל ראשונה במתחם ביג פאשן גלילות, בהשקעה של למעלה מ־1.5 מיליון שקלים ועם חוויית קנייה שמתרגמת את עולם המותג למרחב פיזי
מערכת ice | 
ביג פאשן גלילות (צילום יחצ BIG)
מותג האופנה SEESTARZ מתרחב ופותח לראשונה חנות דגל בישראל. החנות החדשה נפתחה במתחם BIG FASHION גלילות, ממוקמת בקומה השנייה ומשתרעת על פני כ־170 מ"ר. הקמת החנות בוצעה בהשקעה של למעלה מ־1.5 מיליון שקלים, והיא מביאה את עולם התוכן של המותג מהאונליין אל חוויית קנייה פיזית.
מאחורי SEESTARZ עומדות האחיות דניאלה ואלונה צור, שהחלו את דרכן מחשבון אינסטגרם אליו העלו לוקים יומיומיים. בשנת 2019 השיקו את אתר המותג, ובהמשך ביססו את SEESTARZ כאחד ממותגי האופנה הבולטים בישראל. במאי 2022 מכרו האחיות צור 51% מהמותג לאתר האופנה TERMINAL X תמורת 4.8 מיליון שקלים, והמשיכו לכהן כמנכ"ליות משותפות וכאחראיות הבלעדיות על הרוח האופנתית של המותג.

דניאלה ואלונה צור (צילום: סיסטארז)
החנות החדשה תוכננה אדריכלית על ידי משרד פוזנר, כאשר כל פרט בה עוצב בהתאמה אישית למותג, מהריהוט ועד האלמנטים הגרפיים. העיצוב משלב שיק אורבני בהשראת רחובות סוהו בניו יורק עם אווירת בוטיק אירופאית המזכירה את קופנהגן ופריז, וכולל סלון מרכזי ותחושת בית חם. בין האלמנטים בחנות ניתן למצוא דיטיילס המזוהים עם SEESTARZ, בהם אלמנטים מנומרים, כורסאות, שטיחים בעיצוב ייחודי וקיר גרפיקה מקורי שיצרו המייסדות.
בדומה לאתר, גם בחנות מוצעים פריטים נבחרים המתעדכנים בתדירות גבוהה, בבחירה מוקפדת המייצרת חוויית ביקור מתחדשת. החנות פתוחה לקהל הרחב ומציבה את SEESTARZ לצד מותגי הפרימיום הפועלים בישראל, כחלק מהמשך התפתחות המותג בזירה המקומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה