כסף וצרכנות
קניון רמת אביב מתחדש: מותג האופנה של עשירי ישראל נפתח לראשונה
מותג האופנה הבינלאומי SAISEI, הושק בקניון רמת אביב ופותח בתחרות עם המותג לולומון, כשהוא מציע מחירים נמוכים בעד 30% ממנו
ביום חמישי האחרון נערך בקניון רמת אביב אירוע השקת פופ אפ למותג האופנה הבינלאומי SAISEI, מותג שנולד מתוך רצון ליצור אופנה מודעת לסביבה המציעה פריטי סימלס בסטנדרטים גבוהים.
את האירוע אירחו בעלת המותג רעות רון סתר, מנכ"ל החברה עירא לאופר וסיימון אלמלם הקריאייטיב. לאירוע הגיעו אורחים מכובדים רבים, אנשי עסקים לצד ידוענים ביניהם ליאורה עופר יו"ר מליסרון, דוד בן משה מנכ"ל קניון עופר רמת אביב, דניאלה פיק, סופיה מצ'טנר, עמית פרקש, רונית יודקביץ', סיון טלמור, אניה בוקשטיין, אורית בן אדרת, גלית רוזנשטיין, מאיה שהרבני, קרין לאופר דיין ועוד.
אירוע השקת SAISEI ברמת אביב (צילום: אור גפן)
אירוע השקת SAISEI ברמת אביב (צילום: אור גפן)
הפופ אפ צפוי להישאר פתוח לקהל הרחב בקניון רמת אביב שבתל אביב עד 31 לאוקטובר ויציע פריטי פנאי ואקטיבף מבדי סימלס מיוחדים, נושמים ורכים, במגוון צבעי בסיס לצד צבעים עונתיים, כאשר לצידם ניתן יהיה למצוא ליין פריטי הלבשה תחתונה בגוונים תואמים לקולקציית הפנאי והאקטיב להשלמת הלוק המושלם.
אירוע השקת SAISEI ברמת אביב (צילום: אור גפן)
עוד ב-
על פי YNET, מי שמשקיעים במותג החדש שנפתח ברמת אביב הם מספר עשירי ישראל בהם משפחת שסטוביץ, אחת היבואניות החזקות בישראל, משפחת קאליש, מבעלי קן פיטנגו ומשפחת סווארי, מראשי חברת אלייד. המותג הוקם על ידי משפחת רונקין, תעשייני טקסטיל, והוא משווק כשנה בישראל ובארה"ב. עם ההשקה עם הצליחו לגייס 15 מיליון שקל. המותג מציע תחרות של ממש ללולולמון, עם מחירים נמוכים בין 10% ל-30% ממוצריה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



