כסף וצרכנות
רמי לוי, יוחחנוף או ויקטורי: סקר המחירים הגדול חושף את האמת המרה
סקר מחירים ענק שנערך בין 10 רשתות שיווק בירושלים מגלה פערים עצומים. רשת רמי לוי שיווק השקמה היא ללא ספק הזולה ביותר בבירה, שבצמוד אליה אושר עד ויוחננוף. ומי קטפה את התואר המפוקפק של הרשת היקרה ביותר?
העיר הגדולה ביותר בישראל, ירושלים, היא כמובן גם העיר בה קונים הכי הרבה. לשם כך, בעיר הבירה ישנן הרבה מאוד רשתות שיווק שמתחרות על הצרכנים, בהן רשתות קטנות ופחות מוכרות, או הרשתות המובילות בישראל. אבל מה פערי המחירים ביניהן?
ד"ר חזי גור מזרחי ערך ל"מעריב" השוואת סלי קניות בין 10 רשתות בעיר הבירה, ומצא פערים מפתיעים במיוחד. מדובר בסקר ענק, בו נבדקו לא פחות מ-162 מוצרים בהם מוצרי יסוד, בשר ודגים, פירות וירקות, מוצרי חלב, מוצרי ניקיון ועוד.
מהסקר עולה כי הרשת הזולה ביותר בעיר היא רשת "רמי לוי שיווק השקמה", עם סל קניות בממוצע של 1,701 שקל. במקום השני אושר עד עם סל קניות ממוצע של 1,726 שקל. אחריה רשת פחות מוכרת, שערי רווחה, עם סל קניות של 1,770 שקל בממוצע. עוד רשת זולה יחסית שנמצאה היא יוחננוף, עם סל קניות של 1,783 שקל.
עוד ב-
אבל מכאן, המחירים רק עולים ועולים. סל קניות ממוצע בנטו חיסכון עולה 1,894 שקל. כזה בשוק העיר כבר יזנק משמעותית ויעלה 1,963 שקל. בשופרסל דיל סל קניות ממוצע עולה 1,967 שקל, ברשת ויקטורי הוא כבר חוצה את רף ה-2,000 ועומד על 2,060 שקל. רשת זול ובגדול היא יקרה ובגדול עם 2,062 שקל בממוצע ואת התואר המפוקפק של הרשת היקרה ביותר בירושלים קוטפת רשת מעיין 2000, עם סל קניות של 2,068 שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



