כסף וצרכנות

ט"ו באב: יציאה בבית IN, מסעדות OUT

השנה המון זוגות יחגגו ט"ו באב באווירה ביתית עם מתנות שיספקו את האווירה לכך. השינוי במגמה בבילוי במסעדות יורד והבילוי בבית עולה
ענת סימן טוב | 
יום האהבה (צילום pexels)
 ט"ו באב יחול בערב ראשון הקרוב, בו זוגות רבים מנצלים את הזמן הזוגי לארוחות זוגיות, לבילוי זוגי בספא וכמובן לרכישת מתנות אחד לשנייה. אך השנה, מגמה זו משתנה והופכת להיות יותר בילוי ביתי. בנוסף, ישנה עלייה ברכישת מתנות עצמאיות לעצמנו. מאז שנת 2022, ישנה עלייה של כ-5% ברכישת מתנות עצמיות בקרב נשים, וכ-40 מהנשים הרווקות העידו שבסבירות גבוהה, הן ירכשו לעצמן מתנה ביום האהבה.
השנה, בעקבות הלחימה והאוירה, רבים יבחרו כנראה להישאר בבית בטו' באב, כמו המגמה הבולטת בשנים האחרונות בארה''ב כאשר 40% מהאנשים מעדיפים את הרומנטיות והאינטימיות מצד אחד, ומצד שני מרגישים כי "זו אינה העת לחגיגות". המגמה הזו בולטת בעיקר, ברכישת מתנות לבני הזוג, אך כאלו אשר יוכלו להשתמש בהם גם בבית.
ה-NRF מציג כי, המתנות האהובות ביותר לשנת 2024 היו ממגוון רחב של קטגוריות:
מממתקים וכרטיסי ברכה דרך זר פרחים ועד לתכשיטים מותאמים אישית עם חריטות מיוחדות והקדשות אישיות,  אשר בשנת 2024 נרכשו לקראת הוולנטינ'ס דיי, בהיקף חסר תקדים של כ-6.4 מיליארד דולר.
טל רז, מבעלי רשת ג'נטלמן, אומר כי, "השנה, ט"ו באב מקבל משמעות עמוקה יותר בישראל. דווקא בזמן התקופה המאתגרת הזו, אנשים מחפשים דרכים לחגוג את האהבה והחיבור בצורה משמעותית יותר. אנו רואים עלייה בביקוש למתנות אישיות ואינטימיות, כמו תכשיטים עם חריטות מיוחדות, משחקים רומנטיים לזוגות או פריטי אופנה איכותיים. לא מדובר רק על המתנה עצמה, אלא על הרגע של הנתינה והשיתוף האינטימי שמחזק את הקשר בין בני הזוג".
 


המגמות החדשות בחג האהבה מצביעות על כך שאנשים מעדיפים להשקיע באווירה הביתית ובפינוקים אישיים. ארוחות רומנטיות, קופסאות משחק זוגיות וכדומה. המתנות לקראת ט''ו באב השנה, משקפות את הרצון להעניק אהבה ותחושת ביטחון בתוך הבית.

 
דורון ליבנה, מנכ"ל רשת התכשיטים שאנטי מציין: "כבר בימים המקדימים לחג אנו חווים עלייה משמעותית בביקוש לתכשיטים אישיים ומותאמים לקראת ט"ו באב. זוגות רבים מחפשים דרכים לבטא את אהבתם באופן אינטימי ומשמעותי, במיוחד לאור המצב. תכשיטים עם חריטות אישיות או עיצובים סמליים הפכו לבחירה פופולרית במיוחד".

משחקים זוגיים לבילוי ביתי באתר וברשת ג 'נטלמן צילום: יח"צ
ולא רק תכשיטים, הזוגות מעדיפים לחגוג עם שוקולד ופירות. אתי שיטרית, מנהלת השיווק באתר מושבניק, מוסיפה: "מידי שנה בימי האהבה אנחנו רואים עלייה של כ-50% במכירות של מגשי אירוח ביתיים לקראת ט"ו באב. יותר ויותר זוגות מעדיפים לחגוג בבית תוך העדפה לאווירה רומנטית ומיוחדת. מגשי האירוח שאנו מציעים עם מבחר פירות ויין הפכו לאופציה מבוקשת במיוחד לחגיגה זוגית אינטימית".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה