כסף וצרכנות

שופרסל שוב מרגיזה את הלקוחות: זה המהלך הדרמטי שמעורר סערה

רשת שופרסל, שעברה לאחרונה לידיים של האחים שלומי ויוסי אמיר, ממשיכה במהלכי התייעלות שמרגיזים את הלקוחות. אחרי שביטלה את ההטבות במסגרת מועדון הלקוחות, החברה החליטה להוזיל את הטבות המשלוחים ואף הורידה את הפיצוי בגין עיכוב במשלוח ב-10 שקלים
מערכת ice |  1
שופרסל (צילום shutterstock, freepik)
רשת שופרסל, שעברה לאחרונה לידיים של האחים שלומי ויוסי אמיר, הודיעה לפני חודש בדיוק ללקוחותיה בישראל בעלי מועדון הלקוחות של שופרסל, כי היא מבטלת את ההטבות שלה כחלק מתוכנית ההתייעלות שעוברת הרשת מאז נכנסו האחים אמיר לחברה, מה שהרגיז מאוד את הלקוחות.
היום (שני) דווח ב"וואלה" על עוד מהלך של שופרסל שהרגיז מאוד את הלקוחות, כאשר החברה החליטה להוזיל את הטבות המשלוחים שלה, ובנוסף לכך אף הורידה את סכום הפיצוי המגיעה ללקוחות בגין עיכוב במשלוח. 
למעשה, הלקוחות זועמים אחרי שעד לאחרונה הגיע להם פיצוי על עיכוב במשלוח בסך של 30 שקלים, ואילו בשבועות האחרונים הם גילו שהפיצוי בגין עיכוב במשלוח ירד ל-20 שקלים - הבדל של 10 שקלים בסך הכל.
כזכור, רק לאחרונה ביטלה שלחה שופרסל הודעה לחברי מועדון ההטבות שלה בה נכתב כי "שופרסל מודיעה על עדכון הפעילות במועדון הלקוחות שופרסל SUPREME. החברה עובדת על סדרת הטבות עדכנית חדשה ומשתלמת לטובת לקוחות המועדון ועל פרטיה היא תעדכן בהמשך". 
אלא שמאז שיצאה ההודעה, בסוף חודש אפריל, שופרסל לא  השיקה הטבות חדשות, מה שמרגיז מאוד את הלקוחות שמתחילים לאבד את סבלנותם, ולמעשה עד עכשיו לא עדכנה שופרסל את ההטבות החדשות שהבטיחה. בנוסף על כך, ההסכם של שופרסל עם מחזיקי מועדון "חבר" בוטל גם הוא, ולא יינתנו יותר הנחות למחזיקי הכרטיס בסניפי הרשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקופונים אקראיים - בעבר היתה התאמה לקניות, זה נגמר
    לקוח 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הטבות, אין הנחות. יש הפנייה מוזרה מהאתר לכתבה בכלכליסט משנת 2021 שמספרת על הטבות בפייבוקס - לא ברור אם בתוקף או טעות. אבל לעומת זאת הם עובדים על החרבת האתר - הוסיפו כל מיני הודעות קופצות וזזות, כדי שיהיה קשה לבחור ולקנות.
    סגור