כסף וצרכנות

איטלקי או אסייתי? אלו משלוחי האוכל הפופולאריים ביותר בישראל

סקר חדש של סיבוס חושף: המטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר על עובדי חברות לקוחות סיבוס עם למעלה מ-56%. כאשר למעלה מ-60% אוכלים אוכל איטלקי חלבי לפחות פעם בשבוע
מערכת ice | 
אוכל אסייתי ואוכל איטלקי (צילום freepik)
רגע לפני חג השבועות הידוע כחג הגבינות, ערכה חברת סיבוס פלאקסי, סקר בקרב עובדי חברות שבדק את האהבה לאוכל איטלקי חלבי. בסקר, נשאלו המשתתפים: מהן המנות האיטלקיות, חלביות האהובות על עובדי חברות בישראל, מה היא התוספת האהובה על אחד המאכלים האיטלקיים הידועים ביותר- הפיצה וכן באיזה תדירות אוכלים או מזמינים אוכל איטלקי חלבי.
כאמור, המטבח האיטלקי הידוע כמטבח עם מאכלים בעלי אופי חלבי, הוא המועדף ביותר על עובדי חברות בישראל עם 56%, אחריו המטבח האסייתי עם 24% ואחריהם המטבחים הבשריים והישראליים עם 10% כל אחד.  
מבין המנות האיטלקיות החלביות, המנה המועדפת היא פסטה עם 50%, במקום השני ניצבת מנת הפיצה עם 38% ולאחר מכן ריזוטו עם 10% ואנטיפסטי עם 2%.  מה היא התוספת האהובה ביותר על הפיצה? אננס! עם 42%, ולאחר מכן התוספות הקלאסיות, זיתים ופטריות עם 15% כל אחת.
עוד בדקו בסיבוס, את התדירות בה עובדי חברות אוכלים או מזמינים אוכל איטלקי חלבי: למעלה מ-60% אוכלים אוכל איטלקי לפחות פעם בשבוע, 30% אוכלים לפחות פעם בחודש ו-10% מדווחים כי הם אוכלים אוכל איטלקי פעם בכמה חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה