כסף וצרכנות
רמי לוי, קרפור או שופרסל? זו הרשת היקרה בישראל לחג השבועות
רגע לפני חג השבועות, סל הקניות הממוצע בישראל ממשיך לעלות בקצב מסחרר: רמי לוי ואושר עד מציגות את הסל הזול ביותר. לעומת זאת, טיב טעם וקשת טעמים הן היקרות ביותר. ואיפה ממוקמות קרפור, ויקטורי ויוחננוף?
רגע לפני חג השבועות, יוקר המחייה ממשיך להשתולל בישראל ועוד ועוד רשתות שיווק ויבואניות מעלות את המחירים שלהם, מה שמקשה מאוד על הישראלים לעשות את הקניות שהם רגילים לקראת החג.
ברדיו "גלי ישראל" ערכו אתמול (רביעי) מדגם ייעודי של המכון לחקר הקמעונאות לחג על פי נתוני אתר "פרייסז", עם סקירה רחבה של 235 פריטים, ביניהם מוצרי חלב, מעדנים, פסטות, בירות, רטבים, ממרחים, מוצרי אפייה ועוד. ברשת ערכו את הסקירה בין 9 רשתות שיווק ישראליות בפריסה ארצית. פערי המחירים בין הרשת היקרה ביותר בישראל לרשת הזולה ביותר בישראל עומדים על 21%.
שתי רשתות השיווק הזולות ביותר בישראל על פי הסקירה של גלי ישראל הן רמי לוי שיווק השקמה ואושר עד, שהגיעו בצוותא למקום הראשון עם הפרש של כמעט 40 אגורות בסך הכל. סל קניות ממוצע לחג ברמי לוי עומד על 2,698.19, שקל, לעומת 2,698.56 שקל באושר עד.
במקום השלישי ממוקמת רשת מחסני השוק עם סל קניות ממוצע של 2,863.90 שקל. אחריהן יוחננוף, קרפור, ויקטורי, שופרסל דיל, טיב טעם וקשת טעמים, שדורגה כרשת היקרה ביותר בישראל.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה