כסף וצרכנות

מנכ"ל רשת הסופרמרקטים החדשה חושף: מתי תגיע לעיר שלכם?

הסניף הראשון של רשת ספאר החדשה בישראל ייפתח השבוע בכפר סבא. המנכ"ל והזכיין עמית זאב מגלה בריאיון לידיעות אחרונות את החזון והיעדים והיכן ייפתחו הסניפים הבאים
מערכת ice |  2
עמית זאב (צילום טל פלינט, יחצ)
הסניף הראשון של רשת SPAR ההולנדית בישראל ייפתח ביום שלישי הקרוב בכפר סבא, לאחר אירוע השקה שיתקיים בהשתתפות בכירי המשק. החנות של SPAR תכלול את הטכנולוגיה הישראלית החדישה ביותר, וכן 750 מוצרים שונים של המותג הפרטי במחירים תחרותיים. החנות תשתרע על שטח של כ-2,500 מ"ר בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים.
בריאיון למוסף ממון של ידיעות אחרונות, פורש המנכ"ל והזכיין עמית זאב (46), מי שהביא את הרשת לישראל, את החזון והיעדים של ספאר, ומגלה כי לאחר הסניף הראשון בכפר סבא, ייפתח בקרוב שני בישפרו פלאנט באר־שבע. לאחר מכן ייפתחו סניפים נוספים בקריית־ים, בקריית־אונו, בצומת בית ליד, ובמחלף חדש ליד הבונים. בהמשך מתעתד זאב לפתוח סניפים גם ברעננה שם הוא מנסה לאתר מיקום, וכך גם בשאיפה באזור קניון איילון ובאזור ירושלים. בסך הכל היעד של הרשת הוא לפתוח 35 חנויות בתוך כחמש שנים.

אחד הגימיקי המפתיעים שכבר נחשפו בסניף כפר סבא הוא מסלול הבאולינג, שבו יוכלו הלקוחות לנסות ולהפיל פינים, ובהתאם לזכות בהנחה לקנייה הבאה. עמית זאב מגלה כי בסניף באר־שבע, במקום מסלול באולינג ימתין ללקוחות שער כדורגל. עוד בסניפים תוכלו למצוא משתלה, בית קפה, חנות עם מכונות לקנייה אוטומטית, ואפשרות תשלום באפליקציה.
ומה עם המחירים? לדברי עמית זאב, "תמצאו את המוצרים במחירי יוחננוף ורמי לוי, שכן 98% מהספקים הלכו איתנו ותומכים בנו, ואלו שלא הלכו, יהיו פחות על המדף". בשלב הראשוני לפחות לא יהיה לרשת אתר הזמנות אונליין.
לרשת spar הבינלאומית 13,500 חנויות ב-49 מדינות ברחבי העולם, ומחזור המכירות השנתי שלה הוא 45 מיליארד דולר. לרשת יש 4 סוגי סניפים: מחנויות נוחות דרך סופר שכונתי ועד חנויות ענק המשתרעות על כ-3,000 מ"ר. לדברי זאב, אחרי שייפתחו סניפי הסופרמרקט הגדולים, ייפתחו בישראל גם סניפים שכונתיים וגם חנויות נוחות בתחנות דלק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למי אכפת ? בלי הורדת מחירים משמעותית שיסגור (ל"ת)
    . 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מקווה שבטווח הארוך יהיה להם מותג פרטי חזק
    וגדול יותר מקרפור 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    קרפור עד כה איכזבה מהפעילות שלה בארץ....
    סגור