כסף וצרכנות

רשת הסופרים החדשה בישראל מפתיעה: זה מה שיחכה לכם בסניפים

בשבוע הבא ייפתח בכפר סבא הסניף הראשון של רשת הקמעונאות ספאר ההולנדית, ולאחריו סניפים נוספים ברחבי הארץ. אלא שללקוחות מצפה הפתעה בדמות משחק באולינג מניב פרסים
מערכת ice |  2
עמית זאב (צילום טל פלינט, יחצ)
רשת הקמעונאות ספאר ההולנדית שתפתח את סניף הראשון שלה בכפר סבא בשבוע הבא, ה-19 במרץ, מכינה הפתעה ללקוחות בסניפים. לראשונה בסופרמרקטים בישראל, ישולב בסניפי הרשת מסלול באולינג.
הבוקר נודע כי לקוחות שירצו לקבל הטבת קנייה ברשת, יוכלו לנסות מזלם ולהטיל את הכדור בניסיון להפיל את כל הפינים. מי שיצליח ייהנה מההטבה. עוד חידוש בסניפי הרשת יהיה גם בית קפה לשירות הלקוחות.

בהקמת הסניף החדש בכפר סבא הושקעו 10 מיליון שקל והוא ישתרע על שטח של כ-2,500 מ"ר. בקרוב ייפתח סניף שני בישפרו פלאנט בבאר שבע, ובהמשך השנה צפויים להיפתח סניפים נוספים ברחבי הארץ. בכך ישראל תצטרף לעשרות מדינות בהן קיימת הרשת שבבעלותה מעל 13,000 סניפים ב-48 מדינות ברחבי העולם.
סניפי הרשת יציעו את כל המותגים המוכרים של יצרניות המזון בישראל, יחד עם המותג הפרטי של spar שיציע מחירים תחרותיים, כולל מוצרי מזון כשרים.
כזכור, גם שופרסל הייתה אמורה לקחת בכניסה של SPAR, אבל בסוף העסקה לא יצאה אל הפועל. מנכ"ל הרשת בישראל הוא עמית זאב והבעלים של ערוץ 14, יצחק מירילשוילי מחזיק ב-19.9% מהרשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קדימה תחרות כן ירבו סניפים ורשתות נוספות בהמשך (ל"ת)
    עופר 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הבעלים של ערוץ 14??
    חיים 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי יקנה אצלו?
    סגור