כסף וצרכנות

יבואנית האלכוהול במהלך מפתיע: אלו מותגי מזון הפרימיום שתביא

א.ג.ת.ד בונה מרלו"ג גדול חדש באזור התעשייה בבית ליד, שם יבוצע האחסון של המוצרים המצוננים והיבשים, זאת בהשקעת ענק של כ-200 מיליון שקל. בתוך חודשיים, המרלו"ג אמור להיות מושק רשמית והחברת תחל בהפצת מוצרי המזון החדשים ממותגי הפרימיום מחו"ל
מערכת ice | 
רשת מזון (צילום shutterstock)
הפתעה מצדה של א.ג.ת.ד, יבואנית האלכוהול והיין, שהודיעה כי היא נכנסת לראשונה לתחום המזון, כאשר בימים אלה היא מקימה חטיבה לשיווק מותגי פרימיום בינלאומיים, זאת על פי פרסום ב-YNET.
כדי לעמוד במשימה החדשה, א.ג.ת.ד בונה מרלו"ג גדול חדש באזור התעשייה בבית ליד, שם יבוצע האחסון של המוצרים המצוננים והיבשים, זאת בהשקעת ענק של כ-200 מיליון שקל. בתוך חודשיים, המרלו"ג אמור להיות מושק רשמית והחברת תחל בהפצת מוצרי המזון החדשים.

בין המוצרים שהיא תביא לישראל ניתן למצוא: קוויאר וביצי דגים, שימורים, חטיפים, שוקולדים ושאר ממתקים של מותגים מאיטליה, רוסיה, אוקראינה, גרמניה, פולין, יוון וגם איחוד האמירויות. כמו כן, היא תייבא שימורי זיתים של חברת AGATA היוונית, קוויאר של חברת LEMBERG הגרמנית, דגים מיובשים של חברת BAKREU הרוסית, ביצי דגים של חברת MORIS. MR האיטלקית וחטיפי צ'יפס של חברת FOODS HUNTER, חברה בבעלות הודית מאיחוד האמירויות.
יבגני טורגובצקי, מנכ"ל ובעלים, הסביר: "לאחר שנים של ניסיון ומוניטין בתחום ייבוא האלכוהול והיין לישראל, טבעי שחברת א.ג.ת.ד תתרחב לשוק מותגי הפרימיום ומוצרי המזון. העלייה בביקושים, הטעם הישראלי שמשתנה ופונה יותר ויותר לשוק הבינלאומי והרצון לצרוך מוצרי איכות בלעדיים – הביאו אותנו להיכנס לשוק המזון ולהמשיך להתייצב ברשתות השיווק, המעדניות וחנויות האלכוהול והיין המובילות בישראל גם עם מותגי המזון שאנו מתחילים לייבא. זוהי השלמה טבעית לפעילותה של חברת א.ג.ת.ד, שרק תלך ותתרחב, כמו התחרות בשוק המזון הישראל. אנחנו נביא את כל סוגי המזון גם קפוא ומצונן ובהמשך נביא גם ירקות קפואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה