שיווק ופרסום

חברת האלכוהול מודיעה: פופ אפ חדש יתקיים בעזריאלי

חברת האלכוהול "FREE SPIRITS", הודיעה על קיום הפופ אפ הראשון שייערך בעזריאלי שרונה עד סוף החודש. אלו המשקאות המיוחדים שיחכו לכם על המדף

מערכת ice | 
משקה אלכוהול (צילום יחצ)
חברת האלכוהול "FREE SPIRITS", אשר מייצגת  בישראל את יצרני האלכוהול, מודיעה על קיום פופ אפ ראשון אשר יתרחש בעזריאלי שרונה. אותו פופ אפ ייחודי, צפוי להתקיים עד סוף חודש דצמבר.
חברת "FREE SPIRITS" קיימת 3 שנים ועד כה, החברה הצליחה למכור את מוצריה למגוון מסעדות וברים. במסגרת הפופ-אפ שעורכת החברה, תוכלו לטעום וללמוד על מגוון תזקיקים מיוחדים, טקילות ארטיזנל, וורמוטים, רומים וג'ין מיוחדים.
בחנות הפופ אפ של חברת "פרי ספיריטס", ניתן למצוא  סוגי שתייה רבים, החל מטקילות, ג׳ין צרפתי מטובל באפרסקים, וורמוטים איטלקיים של ועד לרומים מברבדוס וג׳מייקה. בין המותגים שניתן למצוא על המדף הם: טקילה אוצ'ו, רום אפלטון, וורמוטים של מנצ'ינו ונוספים אשר מככבים בתפריט של חברת האלכוהול.
חברת האלכוהול מספרת כי לאחר שנים ארוכות של עבודה בעולם האלכוהול שבה פעלה בארץ ובחו"ל, הבינה כי בישראל ישנו ביקוש רב למותגי אלכוהול גדולים שמייצרים משקאות בצורה המסורתית.
באתר של חברת האלכוהול "פרי ספיריטס", הביעו את חשיבות איכות המוצרים: "אנחנו מבטיחים להביא רק את המשקאות שגם אנחנו וגם אתם תוכלו להרים בגאווה בבית או בבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה