קריירה ולימודים

"גאווה גדולה": 200 ילדים מהעוטף השתלבו במערכת החינוך בחדרה

מרבית התלמידים במדינת ישראל חזרו לסוג של שגרת לימודים, לאחר שאלו הופסקו לחלוטין בימי הלחימה הראשונים. בעיריית חדרה קלטו מאות תלמידים מקווי העימות או בני משפחות מערכת הביטחון, כדי שגם להם תהיה שגרת לימודים בריאה
מערכת ice |  1
ילדי העוטף בחדרה (צילום ללא קרדיט)
מערכת החינוך בחדרה התגייסה עם תחילת המלחמה לקליטת ילדים בכלל השלבים במערכת, מגני הילדים ועד בתי ספר. כ-200 ילדים מעוטף ישראל בצפון ובדרום השתלבו במערכת החינוך בעיר, כאשר מדובר בילדים ממשפחות של אנשי מערכת הביטחון והמפונים מבתיהם בקווי העימות.
בעיריית חדרה אמרו כי הטיפול השוטף בעיר הינו מול מחלקת הרישום, אשר מקבלת את פרטי הילדים ומשבצת אותם בהתאם לצורך הלימודי. עוד אומרים בעירייה כי חשוב מאוד לציין שילדי חדרה מקבלים את הילדים בזרועות פתוחות, מסייעים להם, משלבים אותם ומשמשים להם כחברה יומיומית גם בשעות אחרי הצהריים.
הממונה על תיק החינוך, עו''ד טל אליהו, הגיע לפגוש את התלמידים במוסדות החינוך על מנת לבדוק את הצרכים, לוודא את התאמת המערכת לילדים ולפתור חלק מהאתגרים, בהם עומדת מערכת החינוך העירונית והתלמידים.
עו''ד טל אליהו, הממונה על תיק החינוך בעירייה אמר: "מערכת החינוך בעירנו מגוונת וערוכה לתת פתרונות לכלל התלמידים. זו גאווה גדולה לשמש אכסניה חינוכית לכלל ילדי ישראל ולאפשר לילדים גם אם באופן ארעי תקופת לימודים מסודרת ללא הפסד של חומרי חינוך. התרגשתי לראות את החברויות שנרקמו בין ילדי חדרה, אשר קיבלו ללא תנאים ובאופן מידי את ילדי העוטף ומסייעים להם להשתלב בתקופה המורכבת הזו."
"המדינה נמצאת ברגעיה הקשים וכל אחת ואחד מחויבים לעמוד בכל אתגר אשר יאפשר במיוחד לילדינו שגרת חיים. אני מודה לצוותי החינוך בכל מוסדות החינוך בעיר וכן לאגף החינוך על המאמץ העילאי בהתאמות ומיצוי האתגרים החינוכיים. מערכת החינוך בחדרה תעשה כל מאמץ על מנת לשמור על שגרת חירום לילדי ישראל, מדינת ישראל חזקה ועורף איתן נותן ביטחון גדול לחיילינו בחזית". הוסיף אליהו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    צחי גולדשטיין 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טל אליהו נבחר הציבור הפעיל ביותר בחדרה. יישר כח!!!
    סגור