קריירה ולימודים

בגלל קריאות "תמיכה בחמאס": קטטה פרצה בבית ספר בגליל

היום (יום ד') נעצרו 13 קטינים בשל קטטה שפרצה בין דרוזים למוסלמים. הקטטה החלה לאחר שאחד התלמידים הביע תמיכה בחמאס

מערכת ice | 
קטטה המונית באילת (צילום פייסבוק)
הבוקר, בתיכון בעיר מע'אר שבגליל התפתחה קטטה בין תלמידים דרוזים למוסלמים. לטענת הדרוזים, הרקע לכך היה תמיכה של אחד המוסלמים בחמאס - מה שהידרדר מהר מאוד לאלימות קשה.
 "דאגנו להשתיק אותם ולהבהיר שפה מי שתומך בעזה מוזמן לעלות על אוטובוס ולנסוע לשם - אחרת אנחנו נראה לו את הדרך בעצמנו", סיפר אחד התלמידים הדרוזים. אחת המורות ניסתה להתערב ולהפריד בין הצדדים ללא הצלחה, והמשטרה דיווחה על ארבעה פצועים באורח קל. לפחות 13 חשודים עוכבו לחקירה.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל קוראת למנהיגים הפורמליים והבלתי פורמליים לפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה. אירועים כמו אלו עלולים לסכן ולהטיל צל כבד על מרקם היחסים בין התושבים".
זה לא המקרה הראשון בו קטין ישראלי מביע תמיכה בטבח. כזכור, בשבוע שעבר היתה תקרית חריגה בפתח תקווה בה קטין בן 16 שהעלה נים פוסטים ברשת החברתית בהם הוא מגבה את פעילות חמאס, שיבח את ארגוני הטרור ובעצם פוגע בחיילי צהל וכוחות הביטחון.
באחת ההודעות כותב הקטין: "חיזוק וחיבוק למיה קאליפה", עם סימן של לב ודגל פלסטין. "מצדיע ומאחל לכל כוחותינו, חיילי חמאס והג'יהאד, BDS, שעושים עבודת קדוש. אלופות ואלפים. מזמין את כולם לסעודת חג עם בלה המלכה חדיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה