קריירה ולימודים

נתניהו יתערב? קיש יבקש תקציבים נוספים כדי למנוע שביתה

פתיחת שנת הלימודים הולכת ומתרחקת ועדיין טרם ברור האם תלמידי התיכון והמורים ייאלצו להישאר בבית בשל איומי השביתה. שר החינוך צפוי לערב את רה"מ נתניהו במשבר עם ארגון המורים ומתכנן לבקש תקציבים נוספים כדי לכסות על הפערים הקיימים שמונעים מהצדדים לחתום על הסכם שכר
דוד זולדן | 
שביתה (צילום freepik)
בדרך לשביתה? שר החינוך צפוי לערב את רה"מ נתניהו במשבר עם ארגון המורים ומתכנן לבקש תקציבים נוספים כדי לכסות על הפערים הקיימים שמונעים מהצדדים לחתום על הסכם שכר.
מוקדם יותר שר החינוך יואב קיש נועד עם יו"ר ארגון המורים רן ארז - במאמץ אחרון למנוע שביתה עם פתיחת שנת הלימודים מחר בתיכונים. לאחר הפגישה, ובשעה ששר החינוך מנהל שיחות קדחתניות עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ארז אמר היום ל-ynet: "ישבנו עם שר החינוך, שעשה מאמצים רבים, אך כרגע אין חדשות". הערב נקבעה פגישה מכרעת בין ארז לבין סמוטריץ', בתיאום שר החינוך קיש.
ארז הוסיף מוקדם יותר כי קיש ביקש ממנו להמתין עם ההכרזה על השביתה לשעה מאוחרת יותר "בניסיון להשיג תוספת תקציבית שתאפשר לנו לחתום על מתווה שיאפשר לפתוח את שנת הלימודים". הוא ציין כי "אם לא נקבל תשובה בשעה הקרובה נצא בכל מקרה בהודעה למורים, כיוון שלא נוכל לחכות עוד".
סלע המחלקות המרכזי כרגע, ביממה הקריטית שלפני פתיחת השנה, נסוב סביב סוגיית תוספת שכר עבור גמולי השתלמות שניתנים למורים וכן סוגיית החוזים האישיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה