קריירה ולימודים

שיקלי נגד האוניברסיטה שתלמד שצה"ל קוצר איברי פלסטינים: "אנטישמיות"

שר התפוצות והמאבק באנטישמיות שלח מכתב נזעם לאוניברסיטת פרינסטון, שתלמד קורס הכולל ספר המאשים את ישראל בסחר באיברי ילדים פלסטינים למטרות מחקר: האשמה הזויה ושקרית"
מערכת ice |  1
עמיחי שיקלי (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
שר התפוצות עמיחי שיקלי פנה במכתב חריף לאוניברסיטת פרינסטון בארה"ב, שתציע בסמסטר הקרוב קורס במדעי הרוח שיכלול חומר קריאה הטוען שצה"ל קוצר בכוונה איברים מפלסטינים למטרות רווח.
במכתב לנשיא האוניברסיטה, פרופ' כריסטופר איסגרובר כתב שיקלי: "הפצה של מידע כוזב והשקפות אנטישמיות מפלות מעלה שאלות בנוגע ליושרה המקצועית האקדמית של פרינסטון. אני כותב לך כשר שאחראי להילחם בהסתה ובקנאות נגד העם היהודי ומדינת ישראל. יש חשיבות עליונה עבורי להביע גינוי עמוק וחרדה שלי על הכללת הספר 'הזכות להטיל מום: חולשה, יכולת, מוגבלות', שכתבה פרופ' ג'סביר פואר".
 
"מזעזע שהספר כולל רמיזות מפורשות שישראל משתמשת בכוונה בהטלת מום בפלסטינים. האשמה הזויה ושקרית זו אינה אלא עלילת דם אנטישמית. הכללת תעמולה אנטישמית כזו כחלק מקורס רשמי שיילמד בפרינסטון אינה מקדמת בשום צורה את הרעיון של דיון אקדמי פתוח או את חופש הביטוי בקמפוס, וגם אינה כוללת כל ערך חינוכי. במקום זאת, היא תורמת לאווירה עוינת ומפלגת נגד יהודים וישראלים שלומדים באוניברסיטה, כמו גם נגד הקהילה היהודית... אני סומך על הנהלת האוניברסיטה שתפעל לאלתר להסיר את הספר מתוכנית הלימודים של כל אחד מהקורסים שלה".
 
אמש פרסמנו כי המחברת פואר מאשימה כי "התשה היא רווחית ביותר מבחינה כלכלית ואידיאולוגית עבור המשטר הקולוניאלי המתנחל של ישראל. המאמצים של ישראל להימנע מפגיעה בחפים מפשע במהלך עימותים עם טרוריסטים פלסטינים, הם למעשה תוכנית מתוחכמת לחיזוק אחיזת החנק שלה בגדה המערבית". לטענת פואר, ישראל סוחרת באיברי ילדים פלסטינים לצורך מחקר מדעי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבים תפסיקו להעתיק ידיעות (ל"ת)
    שם 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור