קריירה ולימודים

המיליארדר גרנט קרדון בשיחה עם יזמים ישראלים: "אין הצלחה בלי קשרים"

איש העסקים גרנט קרדון ושני שותפיו הישראלים קיימו סדרת הרצאות מיוחדת לישראלים במיאמי. "הקהילה היהודית מהווה עבורי השראה גדולה בכל הנוגע להישגים שאנשים יכולים להגיע אליהם", אמר קרדון
מערכת ice | 
אוהד ארד ונועם שפלטר עם גרנט קרדון (צילום Effy Herrera)
המיליארדר והיזם גרנט קרדון, יחד שותפיו הישראלים - אנשי העסקים אוהד ארד ונועם שפלטר, הבעלים, בין היתר של בי ריץ' מיינדסט, ובית ההשקעות הנדל"ן אינווסטו קפיטל, קיימו לראשונה סדנה מיוחדת במיאמי, בעברית, עבור עשרות בעלי עסקים וחברות מישראל.
הסדנה שהתמקדה בשיטות השיווק, המכירות והפיתוח העסקי, נערכה במרכז "קבוצת גרנט קרדון - 10X" העולמית באוונטורה, מיאמי, בה השתתף גם הצוות המקצועי של הקבוצה. הכנס כלל הרצאה של קרדון בעצמו, שסיפר על הדרך שלו לפסגה ועל סיפור החיים המרתק שלו וענה לשאלות מהקהל. זאת בשילוב עם התוכן המקצועי שהעביר שפלטר, בין היתר, על נושאים שונים כמו חשיבות איסוף המידע מהלקוח ויצירת תוכן איכותי, שיטת GAP ליצירת תוכן שיווקי, הטעויות הגדולות ביותר שעסקים קטנים עושים ועוד.
"הדרך היחידה לשרוד היא להתרחב, חייבים מרפקים בעולם הזה, ולחשוב בגדול. בשנים הראשונות בעסק שלי חשבתי בקטן: בעיקר על החברה שלי וכמה כסף אני יכול לשמור לעצמי, בסופו של היום. את כל ההון הצלחתי לצבור רק ב-12-10 השנים האחרונות. למעשה את הדרך העסקית האמיתית שלי התחלתי רק בגיל 52", סיפר קרדון.

"זה התחיל כשהחלטתי לקחת יותר סיכונים, לחשוב איך אני יכול להגיע ולהתרחב ליותר מקומות, תרבויות וקהילות וליצור הרבה יותר שיתופי פעולה. בעלי עסקים, יזמים וכל אדם שרוצה להגיע למטרה מסוימת, לא צריך להיות מנהל אלא יוצר ויזם. היצירתיות והיכולת כל פעם ליצור ולהניע יוזמות חדשות מאפשרת לכם לשלוט על הזמן ולהגשים את המטרות שלכם. אתם לא מוגבלים בזמן, זאת שטות מוחלטת. אי אפשר ליצור כסף בלי אנשים, רעיונות לא יוצרים הון, אלא אנשים, אילון מאסק וג'ף בזוס לא היו יכולים להגיע לשום מקום בלי הקשרים שהם יצרו, וזאת גם הסיבה שהגעתם לכאן היום".
"הקהילה היהודית מהווה עבורי השראה גדולה בכל הנוגע להישגים שאנשים יכולים להגיע אליהם, לא משנה מה הם עברו. לי ולכם יש המון במשותף, אני מאוד אוהב ומכבד את התרבות ואת הערכים שלכם, והדלתות שלי תמיד פתוחות עבורכם". מסכם קרדון.
גרנט קרדון (65) הוא יזם ואיש עסקים, מומחה למכירות, בעליהן של 17 חברות ומנכ"ל קרן ההשקעות "קרדון קפיטל", שברשותה פורטפוליו של נכסי נדל"ן בשווי של מעל ל-5 מיליארד דולר. הפריצה הגדולה שלו לתודעה העולמית, הגיעה ב-2011 לאחר פרסום ספרו רב המכר "חוק ה-10X", בו הגה שיטות וכלים פרקטיים יוצאי דופן לפתרון אתגרים עסקיים, ניהול זמן והערכת המאמץ הנדרש עבור כל משימה. כשהעקרון הבסיסי בו אומר: הרבה פעמים אנשים מעכבים את הצלחתם, כי היעדים שהם הציבו לעצמם מציאותיים מדי. לכן, הוא ממליץ שתכפילו ב-10 כל יעד עסקי, וזאת על קצה המזלג.
הכנס הוא חלק משיתוף הפעולה הפורה מאוד של בי ריץ' וגרנט בישראל, שהביאה לארץ ב-2018 את עקרונות השיווק, המיתוג, המכירה, ההתפתחות האישית והצמיחה העסקית של קרדון, ומאז מקיימת סדנאות, וובינרים ומלווה מאות בעלי עסקים לפיהם. בי ריץ' היא הראשונה שקיבלה אישור להעביר את תכניו של גרנט אצלו במשרדים, לקהל מקומי.
נועם שפלטר, בעלים משותף בבי ריץ' ובאינווסטו קפיטל: "אני כמה דקות אחרי סיום הכנס, ואני חייב לומר שמדובר בהצלחה אדירה. המטרה הראשונית שלנו באירוע הייתה קודם כל לשתף את הידע, הניסיון והכלים העסקיים והשיווקים של קרדון והדמויות המובילות בעולם, יחד עם בעלי עסקים ישראלים, על מנת לסייע להם להצמחת העסק, ולהתמודד עם תקופה מאתגרת כמו זו. בשנים האחרונות, יצרנו קהילה ואקו סיסטם עסקי סביב העקרונת של קרדון בישראל, ואני חושב שמדובר באבן דרך משמעותית וקפיצת מדרגה בקשר של אחד היזמים ואנשי העסקים המובילים בעולם, עם חברי הקהילה שיצרנו ועם וישראל בכלל".
אוהד ארד, בעלים משותף בבי ריץ' ובאינווסטו קפיטל: "כבר 3 שנים ברציפות שאנחנו זוכים להכרה כזכיינית המובילה של קרדון מתוך 400 זכיינים מארצות הברית והעולם בכלל. הכנס הזה הוא עוד דוגמא לאיך אנחנו רותמים את הקשרים העסקיים והחברתיים שרקמנו עם קרדון, לטובת בעלי העסקים הישראלים. העקרונות העסקיים שהועברו לבעלי העסקים בכנס ילוו אותם עוד שנים רבות ויסייעו להם בשילוב תכנים פרקטיים ומקצועיים נוספים להזנקת העסק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה