קריירה ולימודים

עובדות בבית הקפה הפופולרי בת"א טוענות: הבעלים הטריד אותנו מינית

דרמה גדולה בבית הקפה הפופולרי "נחת" שבתל אביב: 4 עובדות בבית הקפה התלוננו לאחרונה שאחד הבעלים, דן אוריאלי, הטריד אותן מינית
מערכת ice |  1
הטרדה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרמה גדולה בבית הקפה הפופולרי "נחת" שבתל אביב: על פי פרסום הבוקר (רביעי) ב"המקום הכי חם בגיהנום", 4 עובדות בבית הקפה התלוננו לאחרונה שאחד הבעלים של בית הקפה, דן אוריאלי, הטריד אותן מינית.
על פי הדיווח, אותן עובדות, בשנות ה-20 לחייהן, התלוננו בפני המנכ"ל אסף ביטון, וטענו בפניו כי אוריאלי מטריד אותן מינית, חלק מהפעמים בצורה מילונית ובחלקן אף פיזית, שנמשכות מזה תקופה ממשוכת. בעקבות התלונות הוחלט לפתוח בתוך החברה הליך בירור. אגב, הייתה עוד עובדת שטענה כי היא הוטרדה, אך היא לא הצטרפה לתלונות של חברותיה.
קפה נחת נחשב לאחד מבתי הקפה הפופולריים והמוכרים ביותר בתל אביב. לפני שונה שנים וחצי אוריאלי וביטון ייסדו את בית הקפה שהפך למוסד. מאז, הם הספיקו להרחיב את העסק ופתחו עוד בית קפה בשם אדא בשוק הפשפשים ביפו. לפני כשנתיים הם הקימו סניף שני לרשת "נחת" בהרצליה, ולאחר מכן הם פתחו עוד בית קפה של נחת בתל אביב, שמצטרף לסניף המיתולוגי בדיזנגוף, הפעם במתחם התחנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחצן ונפוח
    לא מופתעת 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני תושבת עמק האלה ואצלנו יש בית קפה בשם אגרוקפה שמגיש את הקפה הכי טוב בארץ וזה לא רק אני אומרת. לפני שבועיים נכנסתי עם חברה לנחת בתל אביב כי שמעתי עליו המון. הקפה היה חמוץ ולא טעים. כשניסיתי לומר משהו בעניין הבחור המטריד הסתכל עליי בבוז ופלט הערה לא נעימה. כבר אז חשבתי שבכל הכבוד זה לא מקום לחזור אליו.
    סגור