קריירה ולימודים

לפני ההופעה בישראל: התפתחות בפרשת ההטרדות המיניות של כוכב בקסטריט בויז

אחרי שניק קרטר, כוכב הבקסטריט בויז, הואשם על ידי קטינה על הרצף האוטוסטי כי הוא תקף אותה מינית, ישנם 12 עדי ראייה שטוענים כי היא משקרת, כמו גם הטענות הבאות של קרטר עצמו
מערכת ice | 
ניק קרטר (צילום אינסטגרם)
לפני למעלה משלושה חודשים, ניק קרטר, כוכב הבקסטריט בויז, שצפויים להופיע בישראל ב-13 למאי, הואשם בתקיפה מינית של קטינה שנמצאת על הרצף האוטיסטי,  שאנון רות, שהייתה ב-2001 מתי שלטענתה זה קרה, בת 17 בלבד.
היום (שני) באתר הרכילות TMZ נטען כי 12 בני אדם שונים הצהירו כי ההאשמות נגד ניק קרטר הן שקריות. מסמכים משפטיים שהגיעו לידי TMZ חושפים כי בין תריסר העדים של קרטר ניתן למצוא אנשי אבטחה, אנשי צוות ומעריצים, שלגרסתם ההאשמות של רות' "בלתי הגיוניות מבחינה עובדתית".

כזכור, רות סיפרה כי קרטר ביצע בה את זממו באוטובוס ההסעות של הבקסטריט בויז, בעת שלהקת הבנים המצליחה ביקרה בעיר טקומה שבמדינת וושינגטון, ארה"ב, במהלך סיבוב ההופעות של האלבום Black & Blue. בטענותיה, הי מספרת כי היא עמדה בתור כדי לקבל מהזמר חתימה אחרי ההופעה - ולאחר מכן הוא הזמין אותה להיכנס איתו לאוטובוס, השקה אותה באלכוהול והכריח אותה לבצע בו מין אוראלי - העדים טוענים כי כלל לא היה בהופעה הזו תור לחתימות, וכי למעריצים לא הייתה גישה לאזור האוטובוס שמאחורי הקלעים.
בנוסף, הזמר טוען כי אחת מחברותיה של רות העידה כי התובעת משקרת על היותה אוטיסטית ולוקה בשיתוק מוחין, וככל שידוע לאותה חברה, רות' כלל לא נכחה בהופעה באותו ערב. כמו כן, קרטר הבהיר כי אדם נוסף, שלכאורה היה עד לשיחות טלפון בין התובעת ומקורביה, אמר כי מטרת התביעה השקרית היא לסחוט את הכוכב ותו לא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה