קריירה ולימודים

אלכסה דול חושפת את הצעד הדרמטי בחייה: "כדי לצאת מהפרעות האכילה"

אלכסה דול, הדוגמנית ויוצאת "הישרדות", חושפת מדוע יצאה מעולם הדוגמנות: "דווקא בהישרדות  חוויתי את ההתעוררות הכי משמעותית שלי עד לאותה תקופה. החיים שלי השתנו מקצה לקצה והחלטתי להפסיק לדגמן"
מערכת ice | 
אלכסה דול. ICE CUBE (צילום יח"צ)
אלכסה דול, הדוגמנית ויוצאת "הישרדות", חשפה אתמול (שבת) בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי השתתפותה בתכנית הריאליטי השפיעה באופן דרמטי על החלטתה להפסיק לדגמן.
דול סיפרה: "לפני חמש שנים יצאתי להרפתקה ששינתה לי את החיים. לא בגלל הפרסום או הכסף, אלא בזכות העבודה שכשהודחתי יחסית מוקדם ונשארתי על האי בפיליפינים, בממשך חודש וחצי הייתי מנותקת מהעולם החיצון, בלי אינטרנט, בלי טלוויזיה, בלי אינסטגרם".
דול המשיכה: "דווקא שם חוויתי את ההתעוררות הכי משמעותית שלי עד לאותה תקופה. מאז עברו הרבה מים בנהר, והחיים שלי השתנו מקצה לקצה הרבה פעמים. השינוי המשמעותי ביותר הוא שלמרות כל ההצלחה של התוכנית, דווקא אז החלטתי לעשות צעד שהיה נראה לכולם מטורף, והוא להפסיק לחלוטין לדגמן. ההורים לא הבינו, הסוכנות בטח שלא הבינה, אף אחד לא הצליח להבין למה לעזאזל אני עושה צעד כזה".
דול סיכמה: "אבל אני ידעתי. אני ידעתי שכדי לצאת מהפרעות האכילה, כדי להתחיל לבנות ערך עצמי ולפתח ביטחון עצמי, הייתי חייבת להוציא מהחיים שלי את ההתעסקות בחיצוניות ולהתחיל לצלול למסע פנימי", שיתפה. "כדי להצליח לשנות את החיים את תצטרכי לעשות הקרבות, אבל הייתי עושה את זה עוד מיליון פעמים כי את מה שהרווחתי לאורך הדרך, לא ניתן למדוד בשום סכום כסף בעולם. טוב להיזכר, עוד יותר טוב שזה הרחק ממני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה