ויראלי

אלכסה דול בווידוי מצמרר: "משתגעת והכל נסגר עליי"

הדוגמנית שפרצה לתודעה במרוץ למיליון והישרדות של רשת 13, שיתפה בתיעוד קשה שמצבה הנפשי לא קל בשל התקפי החרדה הקשים מהם היא סובלת: "לא פשוט לי"
מערכת ice | 
אלכסה דול. ICE CUBE (צילום יח"צ)
הדוגמנית וכוכבת הריאליטי לשעבר אלכסה דול, שרק לאחרונה התארסה לבחיר ליבה עמית בורסוק לא נהנית מהתקופה הכי מאושרת בחייה. היא העלתה תיעוד מצמרר וכואב במיוחד שלה לרשתות החברתיות, כשהיא נראית במצוקה ובחרה לשתף את העוקבים במה שעובר עליה.
דול שיתפה סרטון בו היא חווה התקף חרדה והסבירה שלמרות שהיא לא אוהבת לשתף את הרגעים הלא טובים הללו שלה, היא מרגישה שזו עזרה לאלו שצריכים אותה וסובלים ממקרים דומים.

בנוסף היא כתבה: "לא פשוט לי לעלות את עצמי ככה לרשת אבל אני מרגישה שאני פשוט חייבת לכל מי שמתמודד עם התקפי חרדה שהכל יהיה בסדר וגם זה יעבור. למה חוויתי התקפי חרדה? כי הרגשתי יותר מדי הכל ביחד, והתחושה הייתה שסוף העולם מתקרב ואני משתגעת והכל נסגר עליי ואני נשארת להתמודד עם הרגשות של פחד, חרדה כאב, עצב, חוסר וודאות, אכזבה, תסכול".
בהמשך דול שיתפה: "אפשרתי לעצמי להרגיש אותם, והעברתי את הכאב בנשימות מאד איטיות וארוכות עד שנרגעתי. והבאתי לעצמי חיבוק גדול ואמרתי הכל בסדר אני פה איתך. הכי עזר לי כשהפסקתי להיות קורבן של החיים והתחלתי לקחת אחריות מלאה על כל פעולה שלי, לעבוד ולהשתפר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה