קריירה ולימודים

רכבת ישראל מגשימה חלומות לנוסעים: המחווה הנדירה לכבוד פורים

לכבוד חג הפורים, רכבת ישראל דאגה למחווה מרגשת במיוחד ליהודה נוימן בן ה-6, והגשימה לו את החלום להיות פקח ליום אחד. בנוסף, הנוסעים נדהמו לגלות כי תחנת רכבת השלום בתל אביב התחפשה לאליס בארץ הפלאות
מערכת ice |  2
תחנת רכבת השלום בפורים (צילום רכבת ישראל)
לכבוד חג הפורים, עובדי הרכבת בתחנת ירושלים יצחק נבון וברכבות היוצאות ונכנסות אליה קיבלו אתמול (שלישי) שחקן חיזוק חמוד במיוחד, יהודה נוימן בן ה-6, חובב רכבות מושבע אשר חלומו היה להיות מנהל נסיעה (פקח) רכבת ליום אחד. 
הכל התחיל לפני מספר שבועות כשפנו הוריו של יהודה למוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל וסיפרו לנציגת השירות, על חלומו של בנם. ברכבת התגייסו מיד למשימה החשובה והזמינו ליהודה מדים וערכת פקח מלאה, במידת ילדים כמובן. 
אתמול, במהלך חופשת החג, ביקר יהודה בתחנת ירושלים, סייע לצוותים שנתנו שירות לעשרות אלפי הנוסעים לאירועי החג, קיבל ממנהל התחנה ערן בן דוד סיור והסבר על המבנה המיוחד והמערכות בתחנה, והצטרף לפקח הרכבת בן נאטי בנסיעה ברכבת ואף סייע וכרז מידע לנוסעים. 
יהודה נוימן ברכבת (רכבת ישראל)
בנוסף לכך, הבוקר (רביעי) הופתעו נוסעי תחנת ת"א השלום לגלות שהתחנה הפכה לסיפור האגדה המפורסם אליסה בארץ הפלאות. בתחנה פוזרו שלל תפאורות צבעוניות מעולמה של אליסה בארץ הפלאות, לצד הדמויות הידועות שהתעוררו לחיים: מלכת הלבבות, הכובען המטורף, הזחל על פטריית הענק, והארנב הממהר נגד הזמן.  לנוסעים חיכו עמדות איפור וציור למזכרות, ואוזני המן בצבעים שונים. הפעילות תתקיים בתחנת ת"א השלום לאורך כל היום. 
שלשום (שני) נסעו ברכבת כ-260 אלף נוסעים, ואתמול (שלישי) נסעו ברכבת כ-215 אלף נוסעים, כאשר הנסיעות תואמות לאפיון של ימי חג וחופשים: ריבוי משפחות וילדים, וביקושים לאורך כל שעות היום ולא רק בשעות השיא. ברכבת מזכירים כי יש להשגיח על הילדים לאורך כל זמן השהייה בתחנה וברכבת, להתרחק מהפס הצהוב, ולהישמע להנחיות הבטיחות.
תחנת רכבת השלום בפורים (רכבת ישראל)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רגע לא הבנתי
    אביגיל יוחנן 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה המפטי דמפטי בסיפור הזה?
    סגור
  • 1.
    זה לא יעזור לכם
    . 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שיש לנו ברירה אחרת בעצם...
    סגור