קריירה ולימודים

20 שנה אחרי "קחי אותי שרון": שרון איילון חוזרת ובגדול

שרון איילון, אחת הדמויות המיתולוגיות של הטלוויזיה הישראלית, נפגשה עם כוכבי הסדרה לסרט תיעודי שיעלה בקרוב: "היה נפלא וכולנו היינו חוזרים על זה, חוויה חד פעמית"
מערכת ice | 
שרון איילון וארז ברית (צילום דני בלטוך)
שרון איילון היא ללא כל ספר אחת מהדמויות המיתולוגיות ביותר בטלוויזיה הישראלית. לפני 20 שנה, היא כיכבה בתוכנית השידוכים "קחי אותי שרון" שהייתה אחת מהראשונות מסוגה בישראל.
הבוקר (שישי) פורסם ב-TMI ראיון עם שרון איילון, שהצטלמה עם מי שהיו המתמודדים על לבה לתמונת מחזור וסיפרה: "שלומי מצוין, צולמה כתבה לרגל 20 שנה לתוכנית, וההפקה קיבצה את חלקנו. היה נפלא וכולנו היינו חוזרים על זה, חוויה חד פעמית".
כזכור, לאחרונה נודע כי בית ההשקעות טנדם קפיטל ערך את הכנס ה- 13 בנושא שווקים גלובליים בהשתתפות מנהלי קרנות של גופים פיננסים, כלכלנים ויועצים אסטרטגיים בכירים, אשר הציגו את ההזדמנויות והסיכונים בשווקים הגלובליים ב- 2023.
כמדי שנה מאמצים יזמי הכנס עמותה אחת לה מוענקת הבמה לספר על פעילותם. השנה נבחרה עמותת גדולים מהחיים להציג בכנס. שרון איילון - מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בגדולים מהחיים, הציגה את פעילות העמותה למען ילדים ובני נוער החולים בסרטן, את גני החלומות – גני ילדים טיפוליים למען ילדים החולים בסרטן, אשר מסייעים למשפחות לחזור לחיי שגרה ואת נבחרת טאף מאדר (Tough mudder) למען גדולים מהחיים – נבחרת הספורט היחידה בישראל המגייסת מיליוני שקלים בשנה למען הקמת גני חלומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה