טלוויזיה

"קחי אותי שרון" - מה עושה כיום שרון איילון?

שרון איילון - שכיום מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בגדולים מהחיים, הציגה השבוע את פעילות העמותה למען ילדים ובני נוער החולים בסרטן
מערכת ice | 
שרון איילון וארז ברית (צילום דני בלטוך)
בית ההשקעות טנדם קפיטל ערך השבוע את הכנס ה- 13 בנושא שווקים גלובליים בהשתתפות מנהלי קרנות של גופים פיננסים, כלכלנים ויועצים אסטרטגיים בכירים, אשר הציגו את ההזדמנויות והסיכונים בשווקים הגלובליים ב- 2023.
כמדי שנה מאמצים יזמי הכנס עמותה אחת לה מוענקת הבמה לספר על פעילותם. השנה נבחרה עמותת גדולים מהחיים להציג בכנס. שרון איילון - מנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בגדולים מהחיים, הציגה את פעילות העמותה למען ילדים ובני נוער החולים בסרטן, את גני החלומות – גני ילדים טיפוליים למען ילדים החולים בסרטן, אשר מסייעים למשפחות לחזור לחיי שגרה ואת נבחרת טאף מאדר (Tough mudder) למען גדולים מהחיים – נבחרת הספורט היחידה בישראל המגייסת מיליוני שקלים בשנה למען הקמת גני חלומות.
לפני כשלושה חודשים נערך משדר התרמה מיוחד ושנתי של "גדולים מהחיים", אשר שודר ברשת 13 בהשתתפותם של מיטב אומני ישראל, שהפעם ביצעו משיריו של הגדול מכולם אריק איינשטיין ז"ל שהשנה ימלאו 9 שנים לפטירתו הפתאומית. במשדר בוצעו קלאסיקות כמו בגללך, אני ואתה, כמה טוב שבאת הביתה ועוד. בין האומנים שהופיעו במשדר: דקלה, עידן עמדי, אליעד ובניה ברבי. במשדר העמותה גייסה 6.5 מיליון שקלים לטובת החולים ומשפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה