קריירה ולימודים

אליאב זוהר יכתוב עליה שיר? בת הזוג החדשה שלו נחשפת

אליאב זוהר, שכתב את השיר המפורסם "מיכל" על האקסית שלו, שם אותה בצד והחל בזוגיות חדשה עם צעירה בת 22 בשם אחה אלגר, שהיא במקרה גם מוזיקאית בעצמה
מערכת ice | 
אליאב זוהר זוכה הכוכב הבא (צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר, בנו של השר מיקי זוהר, פרץ לתודעה ובגדול אחרי שזכה בעונה האחרונה של ריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא" בקשת 12, כשבגמר הוא ביצע את אחד השירים ששיגעו את ישראל מזה תקופה - "מיכל", אותו כתב והלחין בעצמו.
מיד לאחר מכן עלתה השאלה הגדולה - מי זאת מיכל? מסתבר שמיכל הייתה בת זוג של זוהר מזה תקופה ארוכה ואף זכתה לשיר כאמור. רק לאחרונה מיכל הגיעה להופעה של זוהר בקיסריה כדי לעשות לו כבוד כשהשניים נפגשו ונראה שהיחסים ביניהם התחממו מחדש.
אבל ממש לא כך הם פני הדברים: על פי הפרסום הראשון של "ערב טוב עם גיא פינס", זוהר כבר שכח לחלוטין ממיכל, והוא נמצא בתחילתו של קשר זוגי עם צעירה בת 22 העונה לשם אלה אלגר. אלגר היא גם בעצמה מוזיקאית, והיא לומדת בבית הספר למוזיקה "רימון".
השניים כבר יוצאים אחד עם השנייה מזה מספר שבועות ובימים אלו הם אף יצאו לחופשה משותפת בירושלים. כידוע, בשבועות האחרונים ישנה קריאה "להחרים" את אליאב זוהר בגלל היותו של ח"כ מיקי זוהר, אבל נראה שהבן של שר התרבות והספורט שם את הקריאות הללו בצד וממשיך בשלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה