קריירה ולימודים

רוקדים עם כוכבים בטירוף: לא תאמינו מי הסלבס שהגיעו לאודישנים

האודישנים לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 כבר החלו וחלק מהסלבס כבר הגיעו לקחת בהם חלק. ביניהם ניתן למצוא את שמחה גואטה, אדל בספלוב וניב מדר. ומי הדמות המפתיעה שכבר הגיעה בתחילת השבוע לאודישנים?
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
אדל בספלוב, כוכבת הרשת שפרצה לתודעה אחרי השתתפותה ב"המרוץ למיליון" ברשת 13, שם התחרתה יחד עם בן שוגה דאז, תום קשתי, עשויה לחזור בקרוב למסכים של כולנו בעוד תוכנית ריאליטי אהובה.
על פי פרסום היום (חמישי) של ערן סוויסה, כתב התרבות של "ישראל היום", אדל בספלוב לקחה חלק באודישנים לריאליטי האהוב "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. בנוסף לבספלוב, עוד שני שמות מפתיעים במיוחד השתתפו באודישנים לריאליטי רוקדים עם כוכבים.
מדובר בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים. כזכור, אתמול (רביעי) נודע כי כוכבת נוספת שעשתה אודישנים לרוקדים עם כוכבים היא לא אחרת מאשר מנחת "לילה טוב עם גיא פינס", דנה גרוצקי. 
כזכור, בספלוב קטפה לאחרונה קמפיין שמן במיוחד אחרי שנבחרה לעצב ולפרסם  מותג בגדי ילדים שיימכר בבלעדיות בטרמינל איקס, רשת האופנה שנמצאת בבעלותו של איש העסקים והבעלים של קבוצת פוקס, הראל ויזל, בו תכניס לכיסה מעל מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה