קריירה ולימודים

שאקירה נפרדת: "הדמעות לא לשווא, סובלים מכאב לב"

אחרי הפרידה הדרמטית מבן זוגה הכדורגלן ג'רארד פיקה בעקבות בגידה, הזמרת סיכמה את שנת הבלהות שעברה: "גם אם הפצעים שלי עדיין פתוחים עם קבלת השנה הזו, לזמן יש ידיים של מנתח"
מערכת ice | 
שאקירה וג'רארד פיקה (צילום טוויטר)
אחת הזמרות המפורסמות בעולם, שאקירה, עברה את אחת השנים הקשות של חייה, עם גירושים מתוקשרים מבעלה ואבי ילדיה, כוכב הכדורגל ג'רארד פיקה שהיוו התחלה של מסע מטלטל מבחינתה לקראת המשך החיים.
עם כניסתה של 2023, הזמרת הקולומביאנית המפורסמת פרסמה פוסט מרגש ומעצים במיוחד בעמוד האינסטגרם שלה, בו פתחה את ליבה עם כל הרגש שיש בה לגבי הסיפור ששינה את עולמה ופירק את משפחתה.

בין היתר שאקירה כתבה: "גם אם הפצעים שלי עדיין פתוחים עם קבלת השנה הזו, לזמן יש ידיים של מנתח", והוסיפה בהומור מתוך אחד משיריה המפורסמים ביותר: "המותניים לא משקרות. גם אם בגדו בנו, עלינו להמשיך לבטוח באחרים". 
 
"כשתתמודדו עם רגע כזה, אל תשכחו מה הערך שלכם. כי יש יותר אנשים טובים מאשר רעים, יותר אנשים אמפתיים מאשר אדישים. העוזבים הם בדרך כלל פחות מאלו שנשארים לצידנו", כתבה ברגש וסיכמה: "הדמעות אינן לשווא, הן משקות את האדמה שממנו יצמח עתידנו והופכות אותנו לאנושיים יותר, כך שגם בעודנו סובלים מכאב לב אנו יכולים להמשיך לאהוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה