ויראלי

שאקירה מסתבכת בענק: "איזו דוגמא היא נותנת לילדים שלה?"

שאקירה בילתה עם ילדיה בפארק שעשועים בברצלונה, ועיתונאית שהייתה במקום זעמה אחרי שטענה כי הכוכבת עקפה את כל התור בזכות אחד המאבטחים שלה, למרות תור של כשעה וחצי: "מגיל כל-כך צעיר הם לומדים שהם יכולים לחתוך מול כולם, כשזה לא הכרחי"
מערכת ice | 
שאקירה (צילום אינסטגרם)
שאקירה, אחת הזמרות הגדולות בעולם, שרק לאחרונה נפרדה מבן זוגה בשנים האחרונות, כדורגלן ברצלונה, ג'רארד פיקה, כשהשמועות אומרות שהוא בגד בה עם מספר נשים ואף אחת מהן היא לא אחרת מאשר הדוגמנית הישראלית בר רפאלי, זאת בזמן שהיו יחדיו, עוררה השבוע את זעמה של עיתונאית ספרדית במהלך חגיגות ההאלווין, כשהגיעה עם שני ילדיה לפארק שעשועים גדול בברצלונה, ולטענתה של אותה עיתונאית פשוט עקפה את כל הממתינים בתור הארוך אחרי שכולם חיכו קרוב לשעה וחצי כדי לעלות על המתקנים.
אותה עיתונאית, סילביה טאולס, סיפרה כי שאקירה הגיחה לשם פתאום עם שני ילדיה, מילאן בן ה-9 וסשה בן ה-7, והם התגנבו פנימה בעזרת המאבטח הצמוד של הזמרת. העיתונאית ציינה כי שאקירה לא נרתעה מזעמם של האנשים שצעקו לעברה ומחו על התנהגותה, בזמן שהיא דילגה על פני כולם בתור הארוך.
טאולס צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "איזו דוגמה זו לילדים שלה? מגיל כל-כך צעיר הם לומדים שהם יכולים לחתוך מול כולם, כשזה לא הכרחי". לציוץ אף צירה תמונה של שאקירה וילדיה שנראים מאושרים למדי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה