קריירה ולימודים

הארי סטיילס בפאדיחה ענקית: צפו בתקרית ההזויה במהלך הופעה

הארי סטיילס עלה להופעה רגילה לחלוטין והסתיימה בצורה הזויה כאשר במהלך הריקודים של הזמר באחד משיריו המכנסיים שלו נקרעו והוא תפס את האיבר כדי שלא יראו אותו. העיקר שהוא לקח את הדברים בהומור עצמי. צפו בתיעוד המשעשע
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק/ הארי סטיילס)
הארי סטיילס, אחד הזמרים המצליחים והלוהטים ביותר שיש כיום בעולם, עלה אתמול (שלישי) להופעה שגרתית לחלוטין, רק שההופעה הסתיימה בצורה שהוא לא האמין שכך היא תסתיים.
סטיילס רקד על הבמה את אחד השירים שלו, כשלפתע המכנסיים שלו נקרעו באזור התפר של אשכיו והוא המשיך לרקוד במבוכה תוך שהוא מסתיר את האזור הצנוע שלו כדי שלא יראו את הקרע המביך.
כזכור, לאחרונה פורסם בתקשורת האמריקאית כי הארי סטיילס ובת זוגו, אוליביה ווילד, נפרדו. לפי פיפל מגזין, הזוג "לוקח הפסקה", לאחר הקשר שנמשך כמעט שנתיים. ככל הנראה, השניים נשארים חברים קרובים מאוד ופשוט יש להם סדרי עדיפויות שונים כרגע. "הוא עדיין נמצא במסע ההופעות שלו ועכשיו נוסע לחו"ל. היא מתמקדת בילדים שלה ובעבודה שלה בלוס אנג'לס", אמר מקור אלמוני. "זו החלטה ידידותית מאוד", הוא הוסיף.
הספקולציות לגבי מערכת היחסים ביניהם החלו לאחר שהם נראו מחזיקים ידיים לראשונה בינואר 2021. שחקני הסרט The Don’t Worry Darling, שאותו ויילד גם ביימה, נשארו יחד למרות שלכאורה גרמו למתח על הסט בשל הרומנטיקה המתהווה ביניהם, שלא לדבר על כל שאר תיאוריות הקונספירציה שיצאו מתוך מסע היח"צ לקראת הפרמיירה של הסרט. יכול להיות שהקשר נגמר עכשיו, אבל לפחות הם תמיד יכולים לצפות בסרט שלהם ולהעלות זיכרונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה