קריירה ולימודים

קניה ווסט זכה בפרס בעקבות האמירות האנטישמיות: הפרטים נחשפו

קניה ווסט עורר לאחרונה סערות ענקיות כאשר התבטא באנטישמיות פעם אחר פעם. כעת, הוא מקבל בצדק את התואר המפוקפק: "אנטישמי השנה" מטעם מארגון "עצרו את האנטישמיות"
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום טוויטר)

קניה ווסט עורר לאחרונה סערות ענקיות כאשר התבטא באנטישמיות פעם אחר פעם. היום (ראשון) נודע שבזכות האמירות ההזויות והקיצוניות של הראפר, הוא זכה בתואר המפוקפק "אנטישמי השנה" מארגון "עצרו את האנטישמיות".

כזכור, בשבוע שעבר ווסט המשיך במופע האימים שלו כשהתארח בתוכנית של איש הימין הקיצוני, אלכס ג'ונס, אליו הגיע רעול פנים אחרי שהילל את אדולף היטלר  ואמר "אני רואה בו דברים טובים".
 


בנוסף לכך, ווסט גם שלח מסר הזוי לחלוטין לראש ממשלת ישראל העתידי, בנימין נתניהו. ווסט שלף רשת על מקל  ונתן לה ככינוי את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו והעמיד פנים שהרשת היא נתניהו ואז הוא השמיע קול גבוה ואמר ממנה סטריאוטיפים אנטישמיים.

לאחר מכן כשהעמיד פנים שהרשת על המקל שהחזיק היא בנימין נתניהו, אמר קניה ווסט: "אני הולך להרוג אותך ולקחת את הילדים שלך ממך. אנחנו שולטים בספרי ההיסטוריה ואנחנו שולטים בבנקים, ואנחנו תמיד הורגים אנשים". ללא ספק עוד אמירות הזויות של ווסט שלא מפסיק לספק מופעי אימים לאחרונה שכבר עלו לו ביוקר בקריירה האישית שלו עם בין היתר עם ביטול החוזה עם אדידס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה