קריירה ולימודים

למנכ"ל גולדמן זאקס יש בשורה דרמטית

על פי הדיווחים, טייקון הוול סטריט יצמצם את הבונוסים עבור כ-400 השותפים בכ-50%. ירידה המדווחת בבונוסים, אמורה לכסות על הירידה של כ-20% בהכנסות של החברה משנה לשנה
מערכת ice | 
דיוויד סולומון, מנכ"ל גולדמן זקס
נראה כי מנכ"ל גולדמן זאקס, דיוויד סולומון, הכניס השנה רבים מהשותפים המוערכים של המשרד ל"רשימה השחורה" שלו. על פי הדיווחים, טייקון הוול סטריט יצמצם את הבונוסים עבור כ-400 השותפים בכמחצית. בעוד שההחלטה לא תושלם עד סוף השנה, המהלך לצמצם את התגמולים, הוא חלק מהמאמץ הגדול יותר של סולומון - להגביר את תשואות בעלי המניות עם צניחת הרווחים בוול סטריט.
השותפים בגולדמן - שיקבלו בונוסים בתחילת השנה החדשה – מקבלים אותם בדרך כלל בהתאם להכנסות של המשרד היוקרתי. הירידה המדווחת בבונוסים, אמורה לכסות על הירידה של כ-20% בהכנסות של החברה משנה לשנה. המהלך מגיע, כאשר רוב הבנקים ברחבי התעשייה מצמצמים. ענקיות וול סטריט כמו ג'יי.פי.מורגן, בנק אוף אמריקה וסיטי מתכננות גם כן לצמצם את מאגרי הבונוסים שלהן ב-30%, ככל שהכלכלה מתהדקת ושינו צפי לפיטורים, לאחר יותר משנתיים של מחסור בכוח האדם בתעשייה.
לא רק חטיבות עם ביצועים נמוכים עומדות בפני בונוסים קטנים יותר. הסוחרים בגולדמן זקס, עומדים גם כן בפני קיצוץ במאגר הבונוס שלהם, למרות שחטיבת השווקים העולמית הכניסה 25 מיליארד דולר ב-2022 - עלייה של 15% בהכנסות מ-2021. בנקאי השקעות ייפגעו ככל הנראה בצורה הקשה ביותר - כשהבונוסים שלהם יקוצצו בשליש, כאשר הבנקים מתכוננים לצניחה של הכנסות של עד 50% ב-2023. ייתכן שחלק מבעלי הביצועים הבינוניים והנמוכים בפיננסים לא יקבלו בונוס כלל - מכה כואבת בהתחשב בכך שרוב התגמולים בוול סטריט מגיעים לעתים קרובות מבונוסים.
רבים בוול סטריט אסירי תודה רק להחזיק בעבודתם. עובדים בגולדמן זאקס, מורגן סטנלי ו-וולס פארגו התמודדו עם פיטורים רבים השנה. מקורבים חוששים שהקיצוצים במשרות רק החלה. מוקדם יותר השבוע, סולומון סימן שהוא משחיז שוב את הגרזן ויכול לצמצם עוד יותר את "טביעת הרגל של הארגון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה