קריירה ולימודים

אסם בתגובה ראשונה לגל הפיטורים "נעשה מאמצים למציאת אלטרנטיבות"

הנהלת אסם מתכוננת לקראת שנת 2023 כדי להתמודד עם אתגרי התקופה וגל עליות המחירים ברחבי הארץ, כמו גם מהלך משמעותי של העלאה גורפת לשכר מינימום של 6,000 שקל ומודים: "במסגרת התהליך יתייתרו תפקידים מסויימים"
מערכת ice |  1
אבי בן אסייג מנכל אסם (צילום פלאש90)
קבוצת המזון הישראלי, אסם, בתגובה ראשונה לאחר הדרמה הלילית בה דווח על גל פיטורים קרב של עשרות עובדים בחברה. זאת לאחר שמנכ"ל החברה, אבי בן אסייג, נפגש עם כלל ועדי אסם והודיע כי החברה צריכה "להדק את החגורה" והם נאלצים לפטר את עובדי המטה ואת הסוכנים בשוק הפרטי. 
על פי החברה, בחברה מתכוננים לקראת שנת 2023 ונדרשות פעולות יעילות ויצירתיות כדי לאפשר את המשך הצמיחה ולהתמודד עם אתגרי התקופה. בכך מתכננים בהנהלה תכנית עבודה שתכלול "השקעה מואצת בחדשנות, הגדלת כושר ייצור, טכנולוגיה ואוטומציה בהיקף של עשרות מיליוני שקל,  לצד שמירה על מבנה הוצאות יעיל ותחרותי, הכולל בין היתר צמצום עלויות קבועות, עדכון הסכמי רכש, ייעול מטות החברה, עלויות שיווק, ועוד".

בחברה מציינים גם את המהלכים שנעשו לטובת העובדים כמו העלאת שכר המינימום המפעלי לגובה של 6,000 שקל בחודש ובכך תהיה החברה הראשונה בישראל לעשות זאת.
באסם לא מכחישים את השינויים שייערכו שיכלול גם פיטורים אך מוסיפים כי "במסגרת התהליך, יתייתרו עשרות משרות בלבד בעיקר בשל שינויים טכנולוגיים, ובמקרה זה נעשה כל מאמץ למציאת אלטרנטיבות העסקה בתוך הארגון, בשיתוף מלא עם נציגויות העובדים וההסתדרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף שיעלו מחירים אבל לפטר ???
    יוני 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שבשורת הרווח שלה מראה לא מעט מיליונים !!! בושה! יפטרו יאבדו צרכנים.
    סגור