קריירה ולימודים

הטכנולוגיה הישראלית שמאפשרת נגישות לעיוורים במוסדות הלימוד

טכנולוגיה ישראלית בשם Step-Hear מאפשרת נגישות לעיוורים או בעלי לקות ראייה להתמצא במרחב. חברת "מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות" משתמשת בטכנולוגיה להנגיש את המוסדות האקדמיים ברחבי הארץ, לאחרונה במכללה האקדמית אשקלון
מערכת ice | 
המכללה האקדמית אשקלון (צילום המכללה האקדמית אשקלון)
חברת "מהלב - המרכז לאיכות חיים ונגישות" ממשיכה להנגיש מוסדות אקדמיים ברחבי הארץ לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה באמצעות מערכת Step-Hear. לאחרונה הותקנה המערכת במכללה האקדמית אשקלון, במסגרתה הותקנו כ-35 התקנים של Step-Hear.
התקנה זו מצטרפת להתקנות של Step-Hear בעוד כ-15 מוסדות אקדמיים, בהם – האוניברסיטה העברית בירושלים ב-3 קמפוסים, אוניברסיטת בן גוריון ב-5 קמפוסים, הקריה האקדמית אונו, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, המכללה האקדמית לחינוך אחוה, מכללת סמי שמעון ועוד.
המערכת הינה טכנולוגיה בפיתוח ישראלי המאפשר נגישות לאנשים עם מוגבלות עם עיוורון או לקות ראייה במרחב הציבורי – להכוונה קולית לצורך התמצאות ומציאת דרך במרחב הציבורי בתוך מבנים ומחוצה להם.
רוית קרדי, מנכ"לית חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות": אנו שמחים על כך שהטכנולוגיה של Step-Hear מסייעת לסטודנטים עם לקות ראיה להתמצא, לקבלת הכוונה קולית, ולהתנייד בקלות ברחבי הקמפוס באשקלון המשתרע על פני מספר מבנים, בעזרת הטכנולוגיה נוכל להנגיש את החינוך הגבוה בישראל גם לאנשים עם מוגבלויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה