קריירה ולימודים

זו שנה רביעית ברציפות שירושלים שוברת את השיא הזה

ירושלים היא העיר עם מספר הסטודנטים הגבוה ביותר עם פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ג. למעלה מ-48 אלף סטודנטים וסטודנטיות יחלו בימים הקרובים את הלימודים בעיר ירושלים
מערכת ice | 
האוניברסיטה העברית (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
שנת הלימודים האקדמית תשפ"ג תיפתח מחר (ראשון) בשלל המכללות והאוניברסיטאות ברחבי הארץ. מכון ירושלים למחקרי מדיניות ערך מחקר בנושא "סטודנטים בירושלים – מגמות והשוואה לערים אחרות" וזאת על פי בקשתה של עיריית ירושלים.
על פי המחקר, מספר הסטודנטים הלומדים במוסדות אקדמיים בירושלים הוא לא רק הגבוה ביותר בישראל, אלא גם נמצא בצמיחה מתמדת משנה לשנה. גם בשנת הלימודים הנוכחית, מספר הסטודנטים בירושלים צפוי לשבור את השיא, עם למעלה מ-48 אלף סטודנטים וסטודנטיות מכל רחבי הארץ שעתידים ללמוד בה.
כאשר בוחנים באחוזים רואים כי כ-44% מכלל הסטודנטים הלומדים תחומים יצירתיים דוגמת מחול וצילום, עושים זאת בירושלים. תחומים נוספים בה ישנה דומיננטיות של סטודנטים הלומדים בירושלים הם: מדעי הרפואה (36%), פיזיקה (33%) וביוטכנולוגיה (39%).
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון מסר: "זוהי השנה הרביעית ברציפות, בה העיר ירושלים שובר את השיא הארצי במספר הסטודנטיות והסטודנטים הלומדים במגוון המוסדות האקדמיים המובילים שלה. אנו נמשיך להשקיע ולטפח את ירושלים כחוד החנית של ההשכלה הגבוהה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה