קריירה ולימודים

חברת Fiverr מכריזה על "יום הפרילנסר הבינלאומי"

יום ההוקרה החדש נועד לחגוג את פועלם של פרילנסרים ברחבי העולם ואת תרומתם לכלכלת העולם
מערכת ice | 
מיכה קאופמן מייסד Fiverr (צילום Fiverr יחצ, ויקיפדיה/ דוד שי)
חברת Fiverr, החברה שעושה מהפכה בדרך בה העולם עובד יחד, מכריזה על "יום הפרילנסר הבינלאומי" שיחול מדי שנה החל מהיום, ה- 19 באוקטובר. יום ההוקרה החדש נועד לחגוג את פועלם של פרילנסרים ברחבי העולם ואת תרומתם לכלכלת העולם.
בסקר שנערך לאחרונה בקרב פרילנסרים בפלטפורמת Fiverr, הועלו  מספר יתרונות משמעותיים לעבודה כפרילנסר: היכולת לעבוד מהבית (49%), היכולת להיות המנהל של עצמך (39%) והיכולת לבחור פרויקטים/סוג עבודה/לקוחות (33%). עם זאת, 34% מהפרילנסרים השיבו שהם אינם מרגישים שישנה איזושהי הכרה בתרומתם לכלכלה העולמית.
לרגל יום הפרילנסר הבינלאומי הראשון, Fiverr וארגון הפרילנסרים האמריקאי ייסדו יחד את קרן הרווחה לפרילנסרים - Freelance Wellness Fund. הקרן תציע מענקים לתמיכה ברווחתם האישית, הנפשית, הכלכלית והחברתית של פרילנסרים ברחבי העולם.
במסגרת חגיגות יום הפרילנסר הבינלאומי הראשון, השיקו חברי קהילת Fiverr שורה של אירועי נטוורקינג ברחבי העולם, במטרה לאפשר לפרילנסרים להכיר, לתקשר ולתמוך האחד בשני. האירועים יערכו במספר רב של ערים ברחבי העולם: בארצות הברית, אוסטרליה, בנגלדש, פקיסטן, הודו, בריטניה וגרמניה. בנוסף תעלה Fiverr עם קמפיין במדיה החברתית, שיעודד פרילנסרים ברחבי העולם לשתף את הקהל שלהם בסיבות שבגינן בחרו להיות פרילנסרים. הם יוזמנו להשלים את המשפט, "בחרתי להיות פרילנסר/ית כי זה מאפשר לי…" עם הסיפור הייחודי שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה