קריירה ולימודים

מענקים במאות מיליוני דולרים: זה הבנק שמפנק את בכיריו

חברת שירותי הבנקאות והפיננסים משוויץ הציגה קריסה ברבעון השני של 2022, וברקע זאת מחלקת מענקים של מיליוני דולרים לעובדים בשל חשש מעזיבת בכירים
מערכת ice | 
דולרים (צילום pixabay)
Credit Suisse Group AG השוויצרית, חילקה יותר מ-300 מיליון דולר בחודש אחד כדי לשמור על בנקאים מובילים שנבהלו משנים של שערוריות, הפסדים וטלטלה מתמשכת בהנהלה.
המלווה השוויצרי העניק פרסים דחויים בסכום כולל של 289 מיליון פרנק (304 מיליון דולר) מאז סוף יוני, לפי הדוח הרבעוני שלו. זאת, בהשוואה לתשלומי שמירה של 395 מיליון פרנק במשך כל השנה שעברה, כשהיא סחררה מהכישלונות התאומים של הלקוח Archegos Capital Management והשותף Greensill Capital.
התשלומים האחרונים מגיעים כאשר קרדיט סוויס דיווחה על הפסד רבעוני שלישי ברציפות והחליף את המנכ"ל שלה, מה שמכסה שנתיים של תהפוכות ניהוליות. המהומה עוררה יציאה של כישרונות כאשר בנקאים מרכזיים מצטרפים ליריבים שנעזרו בתנופת מסחר עולמית ועליית ריבית.
יותר מ-60 יוצרי גשם ערקו למתחרים וללקוחות ב-18 החודשים האחרונים, מה שסיבך את יכולתו של הבנק השוויצרי להתחרות על עמלות מיזוג ורכישה משתלמות.
קרדיט סוויס הנחה כי בנק ההשקעות שלו צפוי לסבול מכה נוספת, כאשר המסחר ברבעון השלישי מסומן בחולשה מתמשכת בפעילות הלקוחות והפסד צפוי נוסף בתחום זה. היא גם הכריזה על סקירה מקיפה שתכלול שינוי מהותי של היחידה.
במטרה לשמור על כישרונות, קרדיט סוויס הציגה מוקדם יותר השנה מבנה בונוס חדש עם הוראות ביטול ביטול שגרמו להגדלת התשלום המיידי של הדירקטורים והמנהלים במזומן.
כמות פרסי השמירה שהבנק העניק זינקה ככל שהונו צנח. קרדיט סוויס העניק 40 מיליון פרנק או פחות בכל אחת מ-2020, 2019 ו-2018, על פי דוחות שנתיים קודמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה